Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-11 16:44:24

瘋火與膠七|被Sica指仍是處女 七仙羽師傅:最憎人屈我

分享:
七仙羽師傅不忿被Sica屈仲係處女。 Sica因答錯問題,而被罰要灌水。

 由七仙羽師傅(七師傅)與火火主持的ViuTV新節目《瘋火與膠七》,每集透過競技、遊戲、問答、短劇等,考驗一眾年輕隊友何洛瑤(Sica)、劉兆豐(肥豐)、羅曼菲(Mangie)及鄧耀鏗(Gene),衝擊觀眾底線。

火火及七師傅出題,考驗Sica、肥豐、Mangie和Gene對他倆的了解。 被火火問幾時失身,七師傅笑而不語。 Sica早前出席節目記者會,坦言跟七師傅有代溝。

明晚(12)播出的一集,一眾主持大玩遊戲,由火火及七師傅負責出題,考驗Sica、肥豐、MangieGene對他們兩位的了解有多深。當Sica被問到七師傅幾多歲失身時,她竟答道:「師傅係處女嚟嘅,係唔會失身㗎」。七師傅聞言立即生氣地向火火指:「佢屈我係處女呀!最憎人屈我㗎﹗如果我咁嘅年紀仲係處女嘅話,咪即係無人要。」火火隨即笑問此題有沒有正確答案,七師傅卻笑言不語。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受