Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-02 22:01:44

白色強人II|馬國明認與湯洛雯同居 自爆家中添新成員

分享:
《白色強人II》在宣傳活動上公布收視高開,眾人非常開心。

《白色強人II》在宣傳活動上公布收視高開,眾人非常開心。

馬國明、郭晉安(安仔)、胡定欣及張曦雯(Kelly)到太古城一間健身中心出席《白色強人II》宣傳活動。家住太古城的馬明表示今日出席活動很方便,對於有傳他推劇籌備婚事,他說︰「冇!其實每套劇都有2、3個人選,咁可能個套冇我名,千祈唔好寫我推劇!」他又指公司好好,安排了一些有錢搵的工作,坦言一入劇組俟難以賺外快。他表示若有消息一定告之大家,並指湯洛雯要到澳洲工作,所以沒時間談婚姻大事。

馬明表示與湯洛雯一齊租住將軍澳,「開工就會住喺將軍澳,始終拍劇冇戴口罩,擔心染疫會傳染俾屋企人。」並透露與湯洛雯最近養了一對貓,成為貓奴︰「貓仔大約一歲,而貓女得幾個月大,我未養過貓,而家有少少中貓毒,好嗲好黐身,有時夜晚佢哋會跟我去洗手間,我哋睇電視,佢哋又會喺隔離,好得意。」

Ad Block
馬國明表示自己最近成為貓奴。

馬國明表示自己最近成為貓奴。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受