Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-01 22:02:56

相隔5年與無綫做訪問 許廷鏗暗示與胡鴻鈞關係唔穩固

分享:

許廷鏗相隔5年接受無綫訪問。

許廷鏗與無綫於17年完約後,轉投華納唱片,自似無綫不再採訪許廷鏗。事隔5年,許廷鏗以獨立歌手身氛接受無綫娛樂新聞台訪問。他在節目中大談組新公司的心路歷程及分享黑膠碟製作。

許廷鏗大談自組公司及黑膠碟籌備過程。

疫情令關係生變

許廷鏗表示去年對他來說非常不安,更一度令他有機會再做音樂,「有好多嘢唔識,情況上嘅混亂,令到我唔確定係咪可以用自家品牌推出作品。」他又指疫情令自己與身邊人的關係起了變化,他說︰「原來人與人少見咗,誤會產生高好多。有啲我以為可以一世做朋友嘅朋友,當你唔係日日見,你會發現有啲嘢唔係你想像咁穩固。發現同事成日見,你以為好認識,但唔需要見嘅時候,原來大家唔係好多共同話題,唔係好多共識。」

他指可能大家一直在同一工作環境,當疫情大家在家工作時,才發現「我真係想搵嗰個人,未必係日日見嗰個人,有啲人唔需要日日見,但呢啲時候好想搵佢……他坦言疫情下,得到的比失去更多,他說︰「然有好多以為穩固嘅關係失去咗,同一時候搵到真係好想努力維繫嘅關係。

許廷鏗與胡鴻鈞因《超級巨聲》而入行,二人更因為太好朋友而傳出緋聞。然而,自許廷鏗離開無綫之後,胡鴻鈞跟蔡思貝傳出緋聞,他們的好友關係不再。去年,許廷鏗、胡鴻鈞異口同聲稱疫情下與一些朋友少了聯絡。

許廷鏗與胡鴻鈞的關係不再。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受