Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-12 17:45:10

福祿壽訓練學院|黃建東又又又參賽被批搶素人機會 網民:乜都啱撈王

分享:

《福祿壽訓練學院》黃建東

現年42歲嘅黃建東(Derek),2011年參加香港先生選舉後入行,多年嚟參演過唔少劇集,近年Derek以扮鬼扮馬嘅搞笑形象深入民心。佢繼2021年的《識貨》、2022年《全城一叮》及《全能司儀選拔大賽》後,今年再報名參加《福祿壽訓練學院》,但竟引起網民不滿,指佢以藝員身分參賽係搶走素人入圍位置。

「其實應該全素人比較好」

《福祿壽訓練學院》搵嚟「福祿壽」阮兆祥、李思捷及王祖藍擔任主持,50位入圍者中有多位藝人參加,而黃建東就係其中一位。喺上星期日(7日)播出嗰集,黃建東以代號「一人Avantgardey」跳唱《打雀英雄傳》及《跳舞街》 ,落力演出後獲得阮兆祥及李思捷大讚。

不過一班網民就對佢再一次參加TVB綜藝節目反應兩極,有人認為佢表演精彩及恭喜佢入圍,不過亦有唔少網民認為佢唔應該參賽,搶走素人入圍位置:「做過藝人又入去訓練 比多啲機會街外參賽者啦」、「其實應該全素人比較好 次次tvb人就入到咁」、「呢的機會真係好難得,成日都霸住個位,都唔知想點」 、「佢唔應該黎參加」、「乜都啱撈王」、「扮得似但係唔好笑」 、「黃建東次次都有佢份」、「又係呢係友」等等。

黃建東:只要我唔怕輸唔怕醜

喺呢集出街當日,黃建東喺IG出PO發表感受,都話驚俾人話佢參加太多比賽:「由2021年嘅<識貨> 到 22年嘅<全城一叮>及<全能司儀選拔大賽>,其實 TVB可以俾我參加嘅比賽我都參加哂。 今次<福祿壽訓練學院>呢個真人show扮嘢比賽機會來了,自己都喺度諗係咪要再參加比賽?怕唔怕會輸?驚唔驚俾人話我參加得太多比賽? 不過心裏面對於演藝嗰團火仲燒得好旺嘅我,諗咗一陣好快就決定報名。」

Ad Block

「因為 2022年司儀大賽得到過嘅嘢已經係屬於2022年,而家係24年喇唔該,it’s time for a new chapter la~😉 同埋參加比賽最緊要係可以挑戰自己,以及繼續發掘自己嘅潛能。我自己成日都好想發掘黃建東唔同嘅可能性,只要我唔怕輸唔怕醜,anything can happen! 咁仲有我本身都好鍾意扮嘢㗎嘛,由chi ma gun pork lego guy嗰陣已經開始咗。我相信呢個比賽我會玩得好開心~ 講咗咁耐,今晚8:30pm翡翠台見~ 我係『一人Avantgardey』嘅黃建東~。」

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受