Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-10 16:50:11

秦沛不捨姜麗文出嫁:你不如唔好咁快結婚

分享:
Lesley創作新歌《爸爸放心我出嫁》送給爸爸秦沛。

Lesley創作新歌《爸爸放心我出嫁》送給爸爸秦沛。

姜麗文(Lesley)日前在IG公布升呢做人妻,更創作新歌《爸爸放心我出嫁》送給爸爸秦沛,現年77歲的秦沛更在新歌MV中驚喜現身,並即興耍拳伴舞,活力十足。Lesley日前接受電台訪問時,她親解創作這首歌的原因,並坦言爸爸極度不捨她出嫁:「其實係2019年我訂婚,我見到爸爸嘅反應,我feel到佢好緊張、好擔心。其實佢好鍾意柏豪嘅,一早已經ok咗佢,但我覺得始終做爸爸呢,嫁女呢樣嘢真係好難let go,所以有一日我沖緊涼,不如寫一個情信、情歌畀爸爸呀,同佢講無論發生咩事都好,佢點都係我No.1嘅。」

訪問中Lesley又大爆爸爸得知她婚訊的一刻心情有點落寞,沒有笑容笑,沒有恭喜我,還有點眼濕濕。在MV排舞期間,秦沛又開口表示:「阿女,我都係學唔到個舞,你不如唔好咁快結婚啦。」Lesley坦言完全感受到爸爸對她的不捨之情。不過在婚後,秦沛亦非常接受女婿柏豪,大家相處非常融洽。提到新歌MVLesley邀請爸爸出任MV男主角,秦沛即興耍拳助興:「係佢自己㗎,好好笑呀!我哋本來話扮停,望阿爸,我本來以為佢淨係郁少少,點知無端端啪,開始操功夫,其實我哋所有人嘅反應係真㗎,一take過。」Lesley亦坦言在出歌前曾擔心外界覺得她經常提起爸爸,但最後她亦釋懷表示:「我根本係秦沛個女,我不停拎我爸個名出嚟其實都係我個pride嚟嘅,唔應該成日都驚人哋會諗啲乜嘢。」

Ad Block
秦沛對於女兒出嫁大感不捨。 Lesley日前上商台接受訪問。 Lesley早前與圈外男友柏豪於美國結婚。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受