Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-14 20:39:11

稱已向馬國明道歉 王賢誌指責雙面人 鄭嘉穎認自我

分享:
生活

與王康傑一起出席網球活動。

鄭嘉穎與網球男雙冠軍王康傑,今日出席網球賽活動。談到他直言冇間去馬國婚禮又以「嘥時間論稱不會出席無謂應酬,嘉穎稱:「已經响一個活動澄清咗,自己從未使用過『嘥』呢個詞,根本沒冇時間去做咁多事情。」

嘉穎指,冇時間出席馬國明婚禮,已向對方道歉,又稱對方忙於處理婚禮事宜,他竟然給對方帶來困擾,「我同馬國明講咗sorry,因為我解釋得唔清楚,仲要佢幫我向傳媒澄清。」他指已向馬國明解釋,無法參加婚禮其的原因,並承諾會約他一起吃飯並補上禮物。

生活

54歲的嘉穎,拿起網球拍雄風颯颯。

對於其表弟王賢誌,之前出帖暗指他是「雙面人」,嘉穎表示不,想多談家庭和親戚的事情,他說:「如果我真係能夠做到佢所講,咁圓滑、咁雙面,就唔需要企喺到同大家講呢番說話,有時堅持自我,係要承擔返自己嘅行為。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受