Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-20 22:15:17

簡淑兒唔想被框死 宣布離開無綫

分享:

簡淑兒宣布離開無綫。

簡淑兒原本與譚俊彥等到馬來西亞為《聲夢傳奇2》擔任表演嘉賓,早前她回覆傳媒表示自己久未唱歌,要好好練歌,並期待馬來西亞之行。不過,今日她卻忽然宣布離開無綫。她的男友麥大力早前亦有傳將會重投老本行,返回國泰做機師。

麥大力未走,但簡淑兒走先!

入行多年欠代表作

曾是組合「少女標本」成員,於12年參選港姐而加入無綫。她參演過不少劇集,但代表作不多。今日她在社交平台發文表示離開效力多年的無綫,字裡行間透露在公司的發展不太理想而選擇向外闖,多位無綫好友留言為她打氣。

簡淑兒寫道︰「曾經有一份執着,好想喺到做到啲成績出嚟。去到有一刻,發覺自己唔想再活喺一個框框入邊,慢慢咁失去自己嘅價值…之後仲有好長嘅路,我會繼續努力!!好想多謝喺公司合作過嘅導演同監製,多謝你哋畀過我嘅機會,鼓勵,同肯定。在心中。 #多謝曾經美好過嘅回憶 #最開心喺到認識咗好多好好嘅同事 #iwishyouguysallthebesttoo #跳出框框的勇氣 #自由身 #新開始吧

簡淑兒 簡淑兒 簡淑兒 簡淑兒 簡淑兒 簡淑兒
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受