Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-08 21:00:14

簡淑兒獲男友麥大力支持 談離開TVB即哽咽:我唔肯放棄!

分享:
簡淑兒獲男友麥大力支持 談離開TVB即哽咽:我唔肯放棄!

簡淑兒上月宣布離開無綫,近日接受網上平台節目《月傾會》訪問。

剛離開無綫的簡淑兒(Jessica)近日接受網上平台節目《月傾會》作獨家訪問,她表示不經不覺已入行10年,決心要跳出舒適圈,她稱:「10年前嘅我,都係因為跳出咗自己嘅comfort zone,先會入到呢一行;10年之後,不如再試下跳出comfort zone,睇下會唔會有更多進步!嚟到呢個位,自己好似塞住咗,所以想跳出去囉!」回想入行初期,有同事曾經跟她講娛樂圈這一行大把靚女,指她又沒有名銜、又並非讀藝訓、更沒有後台,今時今日的簡淑兒想向對方講:「我好想可以同返佢講,我憑咩呢?就係憑我真係好鍾意呢一行,同埋我真係唔肯放棄囉!」講講下,簡淑兒忍不住哽咽:「好想話俾大家聽,如果你真係好鍾意嘅話,你就去做!」今次離開無綫決定,男友麥大力當然支持,眨眼兩人拍拖已經超過1年。

簡淑兒自言當初沒想過公開:「好老實講,真係因為影到,嗰陣時大家都冇諗住公開㗎!」有傳聞話簡淑兒離開無綫,是為方便跟原職為機師的麥大力在通關後周圍,她解釋:「據我所知,佢仲未飛返㗎,因為都仲係封緊關,所以佢都仲未飛到,同埋據我所知,佢都仲係(無綫)合約演員!」跟麥大力拍拖至今十分甜蜜,她稱對方上天下海都做齊:「我問佢有冇興趣去行山,因為我係夜晚黑去行,跟住之後就去潛水啦,仲有一次就係我去捐血!行山嗰次,佢本身諗住女仔行山都係行下啫,但係嗰次我哋攞埋繩去爬,跟住就刮損咗佢!上山下海,佢就話,如果我都追唔到呢個女仔,我都唔知仲有啲咩可以做喇,佢講完俾我聽,我都覺得有少少感動!」

Ad Block

問到離開無綫後大計,簡淑兒話:「依家自由身,有好多嘢自己想試囉,唔一定要有公司,先有你嘅價值,一個人嘅價值,應該去到邊度都有!我依家就好努力去build up自己價值,睇下嚟緊會唔會有唔同project,或者自己試下拍片!」一直有指簡淑兒是有錢女,家境富貴,她說:「我真係唔係好有錢,屋企人就算搵幾多都好,都同你冇乜關連,因為你自己都要有你自己生活,冇理由呢一世都係靠屋企㗎嘛!」她又透露當年在美國讀書曾被欺凌,試過被人剪頭髮推落樓梯。另一方面,簡淑兒亦曾傳出整容消息,她回應:「由我一入行到依家,選完(港姐)出嚟就已經咁講,其實我已經答過無數咁多次,我已經唔想再答喇!如果要繼續講,呢個當然我控制唔到,但係我就選擇咗唔會再答呢個問題!」簡淑兒本月18日將生日,她許願望疫情能快點結束。

Ad Block

 

簡淑兒當年參加港姐繼而入行。

簡淑兒當年參加港姐繼而入行。

簡淑兒與麥大力拍拖超過1年,自言當初沒想過公開。

簡淑兒與麥大力拍拖超過1年,自言當初沒想過公開。

簡淑兒指麥大力與無綫仍然有合約。

簡淑兒指麥大力與無綫仍然有合約。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受