Ad Block Ad Block
娛樂
2021-11-24 04:30:00
日報

羅天宇開工底褲濕 胡鴻鈞拍到骨裂見紅

分享:
3人在席上擺出大型心心手勢。

3人在席上擺出大型心心手勢。

胡鴻鈞、羅天宇及何依婷等,前晚出席劇集《十月初五的月光》首播會,3人均稱拍攝此劇非常辛苦,羅天宇、何依婷就指經常濕身,胡鴻鈞更自爆曾經骨裂,所以非常期待劇集的播出。

皮膚容易敏感的羅天宇更自爆每次開工底褲濕透,「我哋由冬天拍到夏天,戲服全部係大褸,冬天開工就舒服啲,夏天真係拍到底褲都濕,我要帶定一、兩條內褲喺車度替換。」何依婷被問到是否一樣拍到內衣全濕,她笑說:「我冇喎!不過我有攝啲冰袋喺衫入面,半個鐘頭換一次,(咁咪顯得好有身材?)好細包啫。」說到羅天宇容易出汗,她笑稱:「可能佢身上香水味太香,完全聞唔佢有臭汗味。」

何依婷指戲服太厚,曾拍到中暑要睇醫生和服藥。

何依婷指戲服太厚,曾拍到中暑要睇醫生和服藥。

唔怕觀眾比較新舊版本

胡鴻鈞拍劇時曾發生意外導致骨裂,他笑指:「好事,我見紅嘛,代表收視長紅。(可擔心觀眾會將劇集新舊版本作比較?)唔怕,因為一切已成定局,劇集已經拍完,(會否叫蔡思貝捧場?)冇特別叫朋友睇,好嘢自然有人欣賞,一傳十,十傳百,唔會刻意宣傳。」

羅天宇開工底褲濕 胡鴻鈞拍到骨裂見紅

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受