Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-04 17:59:03

羅毓儀宣布與拍拖近5年男友分手 合伙YouTube頻道將易名

分享:

羅毓儀與男友Mike拍拖近5年,今日宣布二人已分手數月。

羅毓儀(Yuki)憑《下流上車族》的「車蔓蔓」一角人氣急升,Yuki本身有一名男朋友Mike,二人拍拖近5年,並一齊經營YouTube頻道「咪咪Yuki觀察日記」,內容除了介紹美食,也有分享動漫、遊戲等等。儘管Yuki愈來愈備受重用,但她仍跟男友拍片,惟近6個月只見男方上載影片,不再見到Yuki的蹤影。

羅毓儀在「咪咪Yuki觀察日記」最後一次出現已是半年前。

再見亦是朋友

Yuki於今午在社交平台宣布分手,以黑底白字寫道「我同咪咪幾個月前已經分開咗,因為我哋大家都需要啲時間沉澱,所以冇第一時間通知大家,但大家唔使擔心,我哋係和平分手,再見亦是朋友,樂隊顏亦會繼續營運,而YouTube channel『咪咪Yuki觀察日記』將會重新命名,多謝大家一直以來嘅支持。」Mike亦在同一時間上載同一段文字,只是「咪咪」改為「Yuki」。

網民批評二人不相襯

過去在MikeIG可見到不少與Yuki的合照,大放閃彈,惟今個情人節已不再見到二人合照。他們的共同嗜好頗多,更一齊組band,男的是鼓手,Yuki是結他手。然而,自Yuki彈起之後,有網民多次批評MikeYuki不相襯,由於Mike的相貌平平,多次惹來網民抨擊,Yuki就多次大派定心丸,大讚男友「超級靚仔有型有才華又可愛」,可惜此情不復再。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受