Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-01 16:18:31

美國黑幫YouTuber自爆帶香港男星搵韓妹 有香港演員疑拒拍戲被打

分享:

「大頭」稱自己接觸過不少天王巨星,多達一半是他的「客仔」。

由美國退休華籍警員及前華人幫派成員開設的YouTube頻道「Chinatown Gang Stories(華埠黑幫故事),近日有兩條短片就提到香港娛樂圈,其中更開名大談鄧光榮及成奎安,並大爆曾有藝人因拒絕為黑幫拍電影,而被人打到接拍。

知名藝人在韓國出晒名

退休華籍警員梅國威及前黑幫成員、綽號「大頭」的徐仕煌(Jimmy Tsui),在片中分享黑幫涉獵娛樂圈的所見所聞。八、九十年,黑社會入侵香港娛樂圈,「大頭」指這是「最光輝的日子」,也是娛樂圈最風花雪月的時間。他說︰「有一個好出名,歌、影、視好出名嘅明星,佢嚟到美國時,我帶佢去玩。有一次見佢喺度打緊麻雀,就捉住我話去搵女仔玩。佢同另一個出名影視,但歌唔出名嘅,就一齊上韓國揼骨場,當然係我睇嘅場。未去之前,佢問『有冇人識我㗎?一陣有人識我咪死?』我話上面冇唐人,嗰個年代只得韓妹同馬拉妹,個場仲要百分百韓妹嚟,我都唔知佢喺韓國名氣有幾大,同佢講話上面全部韓國人,冇人識你。點知上去一開門,啲女已經嗌佢個名!」他指那位明星最後也玩得很開心,事後再三叮囑叫那些韓國囡囡千萬別爆出來。

大頭稱與成奎安相熟。

Ad Block

做過藝人又是練馬師

他又提到,那個年代有位過氣的二線明星,也頗有名,但對方沒做藝人之後,轉做練馬師。「有次佢過到嚟,問我有冇辦法拎50磅大麻,佢話有用。之後我再問佢要咩質素,佢就話普通就得,佢又唔似食大麻,後尾佢同我講番,係啲馬食完大麻會跑快啲。」他稱那個年代有很多藝人吸食大麻,當中包括不少天王巨星,有些已不在人世,亦有些仍在生,他親自把「貨」送到他們手上。「基本上,我接觸咁多個明星,十個入面至少有6個都係『玩嘢』(指吸食毒品),有好多都係臨開場前要『high』,如果唔係佢哋唔夠氣唱歌。」

拍《血洗唐人街》得罪紐約黑幫

「大頭」指已故藝人「大傻」成奎安是西貢話事人,自言與他非常相熟,更大爆對方非常怕老婆,每次收到老婆電話,便會急急交人。他表示當年藝人到美國拍戲,一定要經過黑幫堂口批准,並聲稱已故藝人鄧光榮早年到美國拍攝《血洗唐人街》,美國多個黑幫認為他的電影是侮辱了唐人街,要對方給予大利是予不同堂口及道歉。

另一宗事件,他稱當時的女友曾到片場看拍戲,但這名明星就衰媾女︰「佢俾晒電話、卡片叫我條女上去佢酒店話試鏡,我條女俾佢個卡片我,我就帶人上去,當時呢位明星旁邊個人係之前當差,之後先再做明星,跟住問佢想玩乜?呃試鏡,而當過差嘅明星走嚟講對唔住,最後封大利是先放過佢。之後佢哋喺唐人街拍戲,就俾人掃晒啲攝影機,但得罪咗邊個就唔知。嗰個年代,香港娛樂圈嚟紐約拍戲,一定要封大利是俾咁多個堂口,否則唔會俾佢哋拍。」

指天后粉盒全是毒

他又稱昔日一位天后是其大客,每次到美國開騷都會問他要貨,並指對方的粉盒並非用來化妝,而是「用嚟索嘅粉」。他稱這位天后的徒弟每次抵埗,都會問他買搖頭丸及著他帶幾位靚女上房「一齊玩」。他說︰「總之,娛樂圈唔係你表面睇咁好,台上台下兩個人。」

拒拍戲被人狂打

他又提到新X安在香港有電影公司,「呢間電影公司第一部戲,入面有個主角,成套戲有一半時間都係戴太陽眼鏡,點解要戴?係因為佢開頭唔肯拍,俾我哋打到拍,佢唔俾面就打佢一鑊,見鑊打鑊,打到拍為止,其中一次就打到佢隻眼。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受