Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-30 19:50:14

美麗戰場|方力申預祝葉念琛開拍part 2 劉佩玥蔣家旻睇完結局搲爆頭

分享:
《美麗戰場》的結局大暴走,令觀眾嬲爆。

《美麗戰場》的結局大暴走,令觀眾嬲爆。

葉念琛首部電影作品《美麗戰場》上周五(28)播出大結局,網民看完之後大感O咀,直斥葉念琛浪費了大家20集時間,紛紛到他的社交平台洗版鬧爆。至於葉念琛就對網民生氣大感滿意,他說︰「我覺得追劇最開心,係追得過癮之餘,仲有種對結局好上心嘅感覺,一睇完就好想同人分享,鍾意又好、唔鍾意都好,總之引起到討論嘅氛圍, 就係我想大家有嘅感覺。」他又指若要開拍續集,便能給觀眾解開所有疑團。

Ad Block
蔣家旻對大結局勁O。

蔣家旻對大結局勁O。

陳瀅唔明個故事

網民對結局睇到一頭煙,就連蔣家旻亦有同樣感覺,「我都唔知發生咩事,我接受唔到個結局。」陳瀅直言很不滿意︰「我自己飾演鍾家寶,原來我自己最唔了解個故事,點解會咁?」方力申就指葉念琛拍了多個版本,沒有人猜到他的舖排。

陳瀅直言︰「我都唔明個故事。」

陳瀅直言︰「我都唔明個故事。」

劉佩玥反問導演想點

劉佩玥日前出席新劇宣傳時,她說︰「我哋睇完之後,係同一個時間望向導演到問︰『即係點呀?』佢就話『遲啲你咪知囉!』真係唔知係咪開續集。」不過,方力申今日在社交平台上載眾人合照,留言說︰「Season 2 我哋再爆d!」相信《美麗戰場》很快便宣布開拍第二集。

劉佩玥指結局播出時,眾人都很無奈。

劉佩玥指結局播出時,眾人都很無奈。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受