Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-29 15:05:30

肥媽拍片狂咳喘晒氣交代近況 不忘呼籲要打針

分享:

肥媽面色欠佳,又不停咳嗽。

肥媽(Maria Cordero)早前拍片表示自己不幸中了新冠肺炎,隨即在家中自我隔離。日前她再拍片交代情況,容貌非常憔悴的她透露,病發首日發高燒,翌日不停流汗,又頭痛,每天飲十多支水,來到第三天才見好轉。然而她一邊講一邊咳,說話時也不像以往般中氣十足。

肥媽:呢隻菌係好勁好勁

已打4針科興的肥媽,多謝各方好友送上物資,並展示枱上的中、西藥及保健食物,又多次呼籲大家要打針,「我中呢隻菌係好勁好勁,feel到係好犀利,我咁嘅年紀第3日咁樣已經係奇蹟,所以中咗嘅人有打針嘅唔使擔心,冇打針真係快啲去,係辛苦三日,相信聽日會好好多我想同大家分享︰第一,多謝大家關心;第二,未打針嘅快啲去打,原來中咗係咁辛苦,好彩我打咗針,過多日無事,下個星期見。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受