Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-09 17:49:15

肥媽李鼎打大佬|肥媽勞氣回應加密貨幣騙案︰關我鬼事咩

分享:

肥媽近年是非纏身,她在節目中逐一解畫。

由肥媽、李家鼎(鼎爺)及游嘉欣(游游)擔任主持的全新飲食節目《肥媽李鼎打大佬》。昨日播出的一集,肥媽提起近年是非纏身,包括好友張學潤(Nel Nel)自殺、黃家駒送歌事件及捲入加密貨幣騙案風波。肥媽坦言原本非常困擾,並曾因此戒吃最愛的大閘蟹,但後來因為高人一句話,又重拾「吃蟹樂」。

肥媽提起張學潤自殺,當時她拍片稱Nel Nel沒有打電話給她,其後被網民力斥,著她收聲,她說︰「叫我收聲?你識佢幾耐呀?我認識佢30幾年,係我拉佢入行!」

至於家駒送歌一件,肥媽說︰「係人都知道嗰首歌係佢寫俾我,唔係我講,佢自己 (黃家強) 喺報紙講過話佢大佬作俾我架嘛,我係因為尊重佢先唱。」至於加密貨幣風波,她愈講愈勞氣︰「關我鬼事咩,我只不過喺度食甜品,人哋個電話影到,又話我有事喎,黐線架!仲話我有無收佣呀,我都唔知係乜嚟。就係嗰個師傅講得好,人紅是非多吖嘛,你食多啲蟹喇,無是非你無得撈架。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受