Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-23 18:28:46

與何超蓮3年冇聯絡 馬天佑︰人大咗圈子唔同

分享:

馬天佑與何超蓮昔日非常親密。

何超瓊、何超欣和馬天佑等昨日到中環出席文化藝術活動。馬天佑的好友吳千語及何超蓮先後傳出喜訊,他表示吳千語仍未結婚,但很開心見到對方與男友施伯雄非常恩愛。他稱是自己一手撮合二人,認為他們日後結婚,一定要封大利是給他,更笑言要開媒人公司為大家撮合姻緣。

至於他的另一位好友超蓮是否已婚,馬天佑表示自己不太清楚︰「我好耐冇見過佢,有3年冇見過佢啦!人愈大,圈子都唔同,佢呢幾年都好少喺香港,我都冇見過佢依家呢個男朋友。」他表示從報道得知超蓮的婚訊,自己也沒有傳訊息向她求證。問到超蓮若然沒有邀請他的話,會否生氣,他說︰「唔會,佢選擇要做個秘密婚禮,咁係佢選擇。(會唔會祝福佢?)如果真係嘅話,我會SEND短訊俾佢。」問到會否留檔期出席對方婚禮,他表示下月會到美國看演唱會。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受