Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-29 23:45:00

與王浩信蔡潔齊現身上海為毛孩出力 胡定欣爭取時間嘆生煎包

分享:
胡定欣、王浩信與蔡潔齊現身上海為毛孩出力。

胡定欣、王浩信與蔡潔齊現身上海為毛孩出力。

無綫電視劇《廉政狙擊》播畢後不久「屠敏」胡定欣即聯同拍檔王浩信、蔡潔飛到上海出席慈善頒獎禮「時髦青年向善之夜」,領取公益大使獎項並推廣流浪貓狗公益計劃。

定欣透露十多年前剛入行時曾經養過兩隻小貓,但因為工作太忙因此每次出門都非常不好意思,說:「要兩隻貓喺屋企等我覺得佢地好寂寞,但返到屋企佢地攤喺我身上陪我開心陪我流淚,佢地係會感覺到我嘅情緒,所以動物真係我地嘅好朋友。」今次定欣開心可跟上海和內地粉絲聚會,並爭取時間大嘆上海美食生煎包。

Ad Block
古定欣、王浩信和蔡潔出席慈善頒獎禮「時髦青年向善之夜」,領取公益大使獎。 胡定欣難得到上海,爭取時間食生煎包。

開心與粉絲除罩見面

浩信則是愛狗之人,本身都有養狗,今次很開心能用大家的名義捐贈500斤狗糧協助毛孩。過去3年疫情,他都是在網上跟粉絲聯繫,今次終可親身到上海與粉絲互動:「終於見到大家,唔洗戴口罩睇到大家反應,好難得!」蔡潔於2019年底開始養貓,剛好是疫情爆發之初:「好彩有佢地陪我渡過呢段時期,雖然有時話我地俾咗動物一個家,但其實佢地都俾咗一個家我地!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受