Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-20 04:30:00
日報

與黎耀祥開直播 鄧萃雯為《巾4》留檔期

分享:

黎耀祥、鄧萃雯早前直播傾偈,提到早前他們於國內相聚,被不少網民誤以為他們為《巾幗梟雄4》做準備,更傳出《巾4》明年3月開拍。兩人直認不知劇集何時開拍,但鄧萃雯稱為祥仔及《巾4》留了檔期,只是中間有點小問題。

雯女、祥仔模仿《巾》劇情節打招呼。

雯女、祥仔模仿《巾》劇情節打招呼。

視迷期待雯女、祥仔於《巾4》再鬥戲。

視迷期待雯女、祥仔於《巾4》再鬥戲。

《巾幗梟雄》及《巾幗梟雄之義海豪情》大受觀眾歡迎,黎鄧兩人戲裡角色及對白令人留下深刻印象,談到《巾4》不時傳出「胎死腹中」消息。雯女說:「我同祥仔都好鍾意《巾》呢齣劇,希望如果有好劇本,再體現第4部嘅話,我哋肯定會考慮演出。其實我檔期都留咗,但係最後有啲問題卡咗響中間,所以我唔可以隨便講呢件事。」

黎耀祥:再拍未必好

黎耀祥指拍戲多年明白緣分這回事,認為好劇集需要很多事情配合,再拍一部或許結果令觀眾大失所望,甚至有反效果。他說︰「我哋再拍一部未必係好,肯定唔好嘅機會比較大,大家期待太高了。所以呼籲一下,再拍一部就唔好啦,忘記佢啦,原諒原諒。我哋盡力而為,假如再拍一部,我哋一定盡全力去做,不過效果有啲保留。」

與黎耀祥開直播 鄧萃雯為《巾4》留檔期

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受