Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-30 13:26:38

草蜢演唱會尾場感謝師傅梅艷芳 蔡一傑臨陣失聲急就醫

分享:
草蜢一連四場紅館圓滿結束。

草蜢一連四場紅館圓滿結束。

草蜢一連四場紅館《REGRASSHOPPER 草蜢演唱會2022》昨晚(29日)來到尾場,圈中不少友好前來支持,包括軟硬天師兩位靈魂人物林海峰及葛民輝,原來十年前的今天,草蜢和軟硬在紅館合體舉行《草蜢森巴大戰軟硬Fan演唱會》,對他們來說,這個晚上特別有紀念價值。此外,前來紅館捧場的星級觀眾還有曾志偉、谷德昭、伍詠薇、林德信、關心妍、鮑起靜、方平、江美儀、DJ小儀、陳淑芬等。

來到尾場,草蜢出盡百二分力氣載歌載舞,現場觀眾的尖叫聲震懾紅館每一個角落,超過一百分鐘的連場勁歌熱舞,三子依然愈唱愈起勁,每每響起經典金曲的前奏,觀眾總會報以熱烈掌聲,尤其是蔡一傑獨唱《失樂園》時,萬人紅館大合唱,場面叫人感動。

Ad Block
草蜢感激師傳梅艷芳。

草蜢感激師傳梅艷芳。

蔡一傑突然失聲

期後草蜢在台上感謝整個演唱會幕後團隊付出期間,蔡一智有感而發說:「我哋仲要多謝一個人,就係我哋嘅師傅,梅艷芳小姐,我知佢今晚有嚟睇,我哋三個每次開演唱會,都係送俾佢,我哋唔會忘本,一定要做到最好,唔可以失禮我哋師傅。」為了樂迷、為了師傅,三子雖然做足一百分準備,但演唱會來到尾聲,蔡一傑突然感觸哽咽道出開騷前突然失聲的經過。

他說:「剛才黃昏六點左右,我失咗聲,然後我入咗醫院,我好驚,好驚唱唔到⋯⋯我一路好緊張,即刻打俾我醫生,我話我開唔到聲,我好驚,跟住我即刻入醫院打針,變返嚟(聲線)見你哋,我一定要唱到為止,我開番聲嘞,多謝醫生,多謝歌迷俾我嘅力量,多謝你哋一直支持草蜢。」此時,傑仔已忍不住流下男兒淚,最後與好拍擋蘇志威、哥哥蔡一智,一起合唱《我們》,為一連四場的《REGRASSHOPPER 草蜢演唱會2022》完美落幕。

蔡一傑一度感觸落淚。

蔡一傑一度感觸落淚。

希望再開Part Two

完騷後,草蜢表示外於舞台批文問題,無辦法再加場,三子坦言唱四場根本「唔夠喉」,蔡一智更豪言待會回到家中,要跑步「放電」,他亦講得出、做得到,凌晨兩點半拍下影片分享到社交網站說:「剛剛開完四場演唱會,返到屋企、落完妝,好似唔係好夠喉,即刻出嚟再跑(步)過,希望今次睇咗我哋演唱會嘅觀眾朋友,收到草蜢嘅心意,『RE』,將自己提升到2.0,以後面對任何困難,我哋都會繼續衝過去,堅持到一日,一定會變得更好,如果今次大家好似我咁樣,睇完演唱會唔夠喉,希望我哋好快可以喺紅館開Part Two,到時約定大家,不見不散,繼續向前衝,Yeah!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受