Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-23 11:58:26

葉巧琳赴日本拍MV遇熱浪曬傷 延續自家製RPG Game音樂企劃

分享:
葉巧琳赴日本拍MV遇熱浪曬傷 延續自家製RPG Game音樂企劃

葉巧琳赴日本拍MV,拍攝期間正值日本被熱浪侵襲。

葉巧琳(Mischa)與團隊創作了《THE ODYSSEY OF FREYA》這個RPG Game故事,繼《人間英靈》、《勇者鬥惡言》及《綜藝魂》後,今次新作《無窮盡》說的是拳術師Aphrodite的故事,在現實世界他與Mischa是青梅竹馬的好友,進入遊戲世界,他就是保護Freya的角色,在《人間英靈》中被武士所殺,之後重生、 Restart,並一路受到Freya的感召,重回最終戰。他無限復活,直至打贏終極Boss為止。雖然這是Aphrodite的使命,沒完沒了地重覆,但他卻未有絕望。

雖然《無窮盡》的故事是延續《THE ODYSSEY OF FREYA》的脈胳發展,但Mischa將它套用在自己歌唱事業上,她說:「林寶有提議用熱血或傷感或接受嘅態度去唱,甚至係想像首歌講緊自己嘅事業,呢個切入點同《無窮盡》嘅Concept不謀而合:「出道到而家10年,一直用好多方法,嘗試突破去做出成績,但而家嘅我已經唔會咁諗,我只會諗呢個Moment做緊我喜愛嘅嘢,而唔會諗未來會得到乜嘢而去做嘅一個Project。呢個Project改變咗我一啲固有思想,唔需要諗Future係點,因為控制唔到,呢一刻最重要。」

Ad Block
《無窮盡》的故事是延續《THE ODYSSEY OF FREYA》的脈胳發展。 這次為了《無窮盡》MV,葉巧琳於千葉縣富津市的富津岬展望台拍攝。 這次為了《無窮盡》MV,葉巧琳於千葉縣富津市的富津岬展望台拍攝。 MV特別邀請了港產特技人Ace參與演出。

MV方面,因為這次是有關拳術師的故事,所以他們特別邀請了港產特技人Ace參與演出,扮演拳術師一角。Ace曾受邀參與PS5遊戲《影之刃零》Motion Capture製作,精於Parkour(飛躍道),Lip Sync的部份,但因為拍攝期間正值日本被熱浪侵襲,氣溫極高,她都曬傷了,她回憶道:「因為Location離東京都幾遠,拍MV嗰4日都冇乜瞓過,每日凌晨3點幾就要起身化妝整頭。天氣日日體感都39度,我嗰幾日係直情曬燶咗手背、額頭同埋臉,成個人黑咗兩度,化妝品要用深兩度嘅色!但出到嚟超級靚,喺展望台上面,雖然被風吹到變癲婆,但影出嚟嘅Shot超靚!而且有啲畫面同真正嘅RPG Game《Final Fantasy VII》都好似,我一睇到都尖叫咗!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受