Ad Block Ad Block
娛樂
2019-01-09 06:00:00

蒙嘉慧準備愛心湯水拒天天飲 鄭伊健:怕肥!

分享:
鄭伊健稱,忙完演唱會後才去旅行。

鄭伊健稱,忙完演唱會後才去旅行。

鄭伊健昨日到電台接受訪問,宣傳即將舉行的紅館演唱會,他透露歌單已經定好,但嘉賓人選就還未決定,鄭伊健稱,其妻有為其準備愛心湯水,但他怕肥的關係,不會天天都喝!

提到將在舞台上重現電影的經典場面,可考慮邀請當時的演員上台,鄭伊健就笑言:「個個演員都好忙,而且我構思係重現以前戲裡面嘅電影感,唔係重拍,所以應該唔會。」他又透露,一直有做運動,亦開始鍛鍊身體,所以不太擔心體能的問題,也不用為演唱會戒口,鄭伊健說:「同以前唔一樣,依家最緊要自己開心,有啲係嘢唔可以食太多,不過唔會好似以前咁,咩都唔食得,我好隨意去食!」


嫌機票貴新年留港消費
問到其妻蒙嘉慧,可有為他準備湯水,他甜蜜指:「有呀,仲唔錯呀!湯水需要食㗎,不過就唔係每日都煲!會肥!一星期兩、三日啦!」至於今年春節,他就因要彩排,不能去外地玩樂,鄭伊健續說:「唔止今年,其實我新年比較想留在香港!忙完演唱先再去旅行!新年機票太貴!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受