Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-15 22:00:22

蕭唯展生煎包「衝上雲霄」做飛機餐 自爆當年遭朋友反對入飲食界

分享:
蕭唯展生煎包「衝上雲霄」做飛機餐 自爆當年遭朋友反對入飲食界

Oscar生煎包「衝上雲霄」做飛機餐 。

堅信號創辦人蕭唯展(蕭潤邦)Oscar近年積極將生煎包業務玩到出神入化,去年更夥拍素食達人推出新餐單。日前,Oscar 再於社交網宣布生煎包店又有新搞作,衝上雲霄與航空公司合作做飛機餐,老婆都留言表示:「驕傲」。

蕭唯展轉行十多年,自爆當年曾遭朋友反對做生煎包:「十幾年前,我想開一間生煎包店,好多朋友話畀我聽,我嘅選擇係錯嘅,佢哋話我連煮個白飯都唔識,唔會有人會想食我做嘅生煎包,唔好發夢,唔好再講夢想,唔好再浪費青春,好好地搵份工。」其後,他表示清楚自己的人生目標,並堅持做好每一個生煎包:「我好清楚自己做緊乜,為咗啲乜,我嘅夢想又係啲乜,正因為我唔想浪費青春,所以我更加無時間去諗.....我係咪浪費緊青春,淨係想做好我嘅本份,做好每一個生煎包。」 

蕭唯展憶起開張第一天,過百人在舖頭門外等候,「好感激。雖然當時工作時間好長,每天閒閒地16小時,又無假放,但係我覺得好值得,因為我知道,付出嘅努力係唔會白費的。」最後,他表示經過一番努力後,夢想超乎想像:「過咗咁多年喇,人生經歷多咗,分店多咗,同事都多咗,但係我嘅夢想依然都係得一個,做好每一個生煎包。然後我發現,當你好用心地去做好一件事,夢想唔單止會實現,而且超乎想像,甚至會飛行。」

Oscar自爆當年曾遭朋友反對入飲食界。 Oscar親自派飛機餐。 Oscar親自派飛機餐。 太太江若琳表示感到驕傲。 Oscar 的生煎包店,近年越開越多分店。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受