Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-29 21:00:00

薛家燕大讚新抱係廚神 將赴美還歌債未能與孫仔過聖誕

分享:
薛家燕日前出席廚具品牌宣傳活動,吸引半百觀眾圍觀

薛家燕日前出席廚具品牌宣傳活動,吸引半百觀眾圍觀。

薛家燕日前出席廚具品牌宣傳活動,吸引半百觀眾圍觀。一向對食好有要求的家燕姐,自爆好少下廚,因為覺得要煮得色香味俱全,需要好多功夫。其實,家燕姐亦唔需要親自入廚,皆因有位「廚神」新抱,她笑言,「我新抱好鍾意煮嘢食,之前抗疫期間,我哋好少出街食,一日三餐都係佢煮咁滯,佢真係煮得好叻,近日佢仲教埋我孫仔煮,早前我孫仔生日,佢兩個就一齊整蛋糕,孫仔整完仲同自己講Happy birthday!真係好鬼得意,好可愛。」

Ad Block
家燕姐抱住孫仔Julian,一副有孫萬事得的模樣。 家燕姐大讚新抱廚藝了得。

與孫仔玩車車

家燕姐孫仔Julian已經18個月大,身為嫲嫲的家燕姐,當然有為他慶祝,更送了很多玩具車給他,「因為Julian 對很多交通工具都好有興趣,在學很多類型車的生字,所以做嫲嫲就投其所好,孫仔很開心。」剛在馬來西亞工作回港的家燕姐,留港數天後,又要馬不停蹄地起程飛美國,家燕姐:「今年聖誕節應該都要響美國過,因為之前疫情無得飛,而家可以飛,就有好多歌債要還。好耐冇飛去登台見下老朋友,所以都好開心呀,應該都要忙到農曆年前,過年就應該會返香港。因為今年會有套賀歲劇《黃金萬両》出街。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受