Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-21 09:30:54

薛家燕年初八澳門開演唱會 邀得三料視后佘詩曼任嘉賓

分享:
薛家燕與Fans們合照,十分親民。

薛家燕與Fans們合照,十分親民。

薛家燕以星級代言人身份到AEON STYLE康怡店,為德國卡爾牌廚具Carl Schmidt Sohn推廣宣傳,吸引大批途人圍觀,她於活動上宣布年初八於澳門舉行的演唱會,會邀請三料視后佘詩曼擔任表演嘉賓。

家燕姐今次以粉紅造型現身,充滿甜蜜蜜新年氣氛,大批市民及粉絲前來湊熱鬧,氣氛熱烈。大會邀得許文軒擔任司儀,兩人於會上分享入廚樂。家燕姐說:「以前入到廚房見到啲廚具又重,我隻手又唔夠力,諗諗吓都係唔好煮。自從做咗廚具代言人,佢嘅產品真係好好,又輕鬆又方便,煮咩都煮到自己最理想效果,最緊要好輕易就煲到靚湯,連我新抱都畀我感染咗,個高速煲好慳時間 ,20分鐘就搞掂,真係化完妝就有得飲。」向來密密開工冇停手的家燕姐,提到早前與馬拉天后茜拉推出賀年歌《有有有 Year Of The YO!》,她說:「首歌祝福大家愛情要有、健康要有、工作要有,我孫仔今年兩歲,佢喺屋企都同我一齊唱。」家燕姐更即興清唱幾句,讓現場觀眾拍爛手掌。

家燕姐今次以粉紅造型現身,充滿甜蜜蜜新年氣氛。 家燕姐與許文軒分享入廚樂。

家燕姐:阿佘好錫我

家燕姐提到農曆年初八,將於澳門倫敦人綜藝館舉行《金龍迎福新春演唱會》,並邀得三料視后佘詩曼擔任嘉賓,她大讚對方於劇集《新聞女王》的演出非常成功,續說:「佢一出場嗰幕已經做得好好,我知道佢做咗三料視后,打電話恭喜佢,邀請埋佢做演唱會嘉賓,好開心阿佘好快就答應我 ,佢都好錫我。」家燕姐表示現時已為演唱會準備:「阿女叫我可以飲多啲靚湯,但係唔好食咁多好嘢,因為會好肥,哈。」最後,家燕姐預祝大家龍年行好運 ,又與Fans們合照,十分親民。

Ad Block
家燕姐將於澳門倫敦人綜藝館舉行《金龍迎福新春演唱會》。 薛家燕邀請佘詩曼擔任澳門演唱會的表演嘉賓。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受