Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-23 16:49:54

藐同業靠運食老本搞軭香港樂壇 張學友讚K-Pop訓練有系統提升國力

分享:
HK ENT

張文新向學友逼供,大家自然多故仔聽。

馬時亨主持的節目《馬時亨.香港情》,昨晚(22日)請來張學友張文新任嘉賓,與學友相識接近四十載的張文新,對學友性格及過去均瞭若指掌,全程與主持馬時亨向學友大逼供。學友解釋,當年為何做歌手又去拍戲:「一年要做兩、三隻碟,做第四隻唱片時算係迷失期。十隻(歌)裡面個target只係一隻或兩隻歌(hit到),其他求其充數。我覺得基本上呢個係致死原因,因為到最後啲人唔信你,十隻歌得一隻聽得嘅,仲要嗰隻要中喎,邊有咁多神仙?咁你咪死咯,啲人開始唔聽你喇。」學友自言是家庭最主要支柱,要搵收入來源,所以去了拍戲。

HK ENT

學友肉緊談及唱片業走下坡原因,愛之深、痛之切。

Ad Block

怕做歌唱節目導師

談到有製作單位出動9位數天文數字酬勞,仍未能打動學友為歌唱比賽節目擔任評審及導師,對此他大方承認:「自己比賽出身,覺得比賽好唔容易,夠膽企上去唱已經好犀利,自己唔忍心話呢個唔得嗰個唔得。第二,去到做導師或者要教唱歌,我唔知點樣教呀,你可能會話『你唱咁多歌唔識教?』我真係唔識,我本身唔係正統學唱歌出身。」他又指以前做歌手靠運氣,現在做歌手背後必須具備有系統的支持:「依家有咗韓國嘅例子,佢哋係有系統去培養新一代,仲成功將成個國力提升咗。但人哋做緊嘢嘅時候,我哋仲喺度食緊老本。」

HK ENT

主持馬時亨聽故仔聽得好開心。

自爆差啲移民加拿大 自嘲「裙腳仔」放唔低香港

學友還大方直認,對香港這個地方特有獨特感情及情懷:「因為我喺呢度出世、喺度大,喺香港得到我所有嘅嘢,我唔可以控制別人同下一代點諗,因為每個人經歷唔同,但我自己嘅經歷一路都喺呢度。喺二、三十年前,有人提議移民,我上過去加拿大領事館,嗰時話好易(申請移民)吖嘛,上到去坐喺度一諗到以後要對住嘅全部都係外國人,個心就頂唔順,又走咗。我係裙腳仔,黐住喺嗰度就嗰度,對香港嘅感情真係放唔低。」

HK ENT

學友有話直說,斥香港樂壇多不思進取之輩,搞軭香港樂壇。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受