Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-31 21:36:57

袁偉豪剝三隻智慧齒痛到面容扭曲 張寶兒睇到好開心

分享:
袁偉豪剝完智慧齒,因為進食觸碰到傷口而苦不堪言。

袁偉豪剝完智慧齒,因為進食觸碰到傷口而苦不堪言。

袁偉豪在社交平台展示一張血淋淋的牙齒照片,透露自己一次剝掉三隻智慧齒,完成手術後,他只能進食流質食物,靠飲管吸啜糊仔。不過,當他吸啜的時候,因為觸碰到傷口位置,令他苦不堪言,難以進食,更痛到趴埋牆。

片中見到袁偉豪痛到面容扭曲,更眼泛淚光,當他拿起飲管啜食時,痛得死去活來,坦言「唉!唔得,食唔到嘢!」負責拍片的張寶兒向他說︰「喊兩滴眼淚嚟好啲喎!哈哈!」見到老公痛到趴埋牆後,她說︰「離場,自己嗌CUT機,哈哈!痛到食唔到粥!」

Ad Block
袁偉豪難以進食,非常痛苦。 袁偉豪難以進食,非常痛苦。 袁偉豪難以進食,非常痛苦。 袁偉豪難以進食,非常痛苦。 袁偉豪難以進食,非常痛苦。 袁偉豪痛到雙眼通紅。 袁偉豪連剝數隻智慧齒。

剝完牙八級痛

另一條片見到袁偉豪的表情又喊又笑,心情非常複雜,張寶兒繼續笑說︰「你啲演技又進一級,昇華啦!都唔知你喊緊定笑緊!哈哈!」袁偉豪就謂︰「知唔知咩叫笑到喊!」他留言說︰「人哋話生仔十級痛,我諗我應該有八級嘅,有人見到我辛苦個樣就立即Roll 仲叫我比多兩滴眼淚Okay!下次再到你生仔既時候我知點做!」

嚇親姚子羚

好友姚子羚同樣飽受智慧齒問題困擾,她被袁偉豪的反應嚇怕︰「我都生緊智慧齒,唔知剝唔剝好!因為間歇!」袁偉豪說︰「如果開始蛀就要剝」Patrick Sir留言說︰「用飲管嘅吸啜動作,其實牙肉會郁動,一樣好痛。所以你應該⋯⋯吊鹽。」

Ad Block

張寶兒見到老公的慘況,立即拍片。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受