Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-24 20:00:18

袁嘉敏首開腔與鍾培生父子關係:嗰陣係有人主動嚟搵我

分享:
袁嘉敏首開腔與鍾培生父子關係。

袁嘉敏首開腔與鍾培生父子關係。

袁嘉敏(Candy)於今年41日愚人節當日,於社交網炮轟鍾培生父子是人渣,並指二人曾向她提出「古怪要求」,事件引起全城哄動,早前更成Google香港2022年度搜尋榜「年度熱搜娛樂名人」第五位。臨近年尾,Candy就拍片回顧今年的一切,更首度開腔談及與鐘培生父子的關係。

Candy在片中表示忘了當日是愚人節,她表示入行十多年,從未公開别人的不事,並說道:「其實嗰日就真係失咗啲理智啦,因為唔開心喊得幾犀利嘅。咁但係咪鬧人渣?我就無一個咁凝重咁harsh嘅字眼,即係喺我哋人常會話中意思就係衰人多少少。但係始終對佢哋唔好,對我又唔好啦,特別去到我呢個年紀,應該更加成熟去處理,都係我嘅錯啦,最大嘅錯都係我啦。因為其實我應該揀得好啲,即係揀人做朋友要揀得好啲,同埋我真係放低咗戒心,搞到自己幾傷心同嘥咗幾多時間,咁呢個都係我嘅錯嚟嘅。」Candy又提到與鍾培生的關係說:「嗰陣相處都ok,雖然有啲嘢我係忍緊,但係就未話喊咁樣嘅。但係後尾就太唔開心,都喊得幾犀利咁,就咁樣發生咗件事。其實嗰陣係有人主動嚟搵我,就話鍾意咗我好多年,終於想識我喇。一開始其實都覺得唔啱㗎喇,因為大家嘅諗法同性格都好唔同,就希望慢慢轉化變咗做一個細佬咁樣啦。咁但係唔係即刻可以轉化到,同埋唔係咁容易轉化囉。」

Candy又大爆這段關係100%是另一方做主導,並強調自己沒有貪對方錢:「我着重彼此嘅性格同想法係咪合適同合拍,因為日日都要對住嘅時候,你同佢講嘢溝通都唔係咁好,咁就真係無必要去發展。其實當時就一直保持住一份理智嘅,但係後尾到41號就失咗理智咁樣。」有指鍾培生對她「提供經濟援助過百萬,每次20幾萬」,Candy表示:「我想講,佢未出世我已經做緊嘢。」並自言13歲便開始靠自己打工賺錢,一直慣了靠自己,亦很怕下下同人哋講錢呀。

Ad Block
Ad Block
Candy於今年愚人節,於社交網炮轟鍾培生父子是人渣。

Candy於今年愚人節,於社交網炮轟鍾培生父子是人渣。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受