Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-04 18:22:29

被指與鍾培生來往甚密 葉蒨文曬圈外男友合照反擊: 我們很好

分享:
被指與鍾培生來往甚密 葉蒨文曬圈外男友合照反擊:我們很好

被指與鍾培生來往甚密 葉蒨文曬圈外男友合照反擊:我們很好

袁嘉敏(Candy)早前大爆鍾培生及鍾父是人渣,二人互相反擊,並展開了一場「鍾袁大戰」。今日,有消息指鍾培生最近跟於《愛.回家》演「島大女神」的葉蒨文(Sophie)經常出雙入對,結果辣着Candy爆大鑊。

今天(4日) ,被牽涉其中的Sophie便在社交網貼出與圈外男友的合照,並撰長文反擊,她表示並不介意花生新聞,但因為當天是與男友的拍拖周年紀念日,卻被記者騷擾而影響心情,「做呢行預咗,當比觀眾發洩同娛樂嘅渠道都係一種義工,我都算啦…但琴日星期日,我同我男朋友正值慶祝緊四周年紀念,雖然下個星期先係正日,但係難得星期日佢得閒唔使返工我哋一齊慶祝,食緊午飯嘅時候有記者不斷打電話發訊息給我,我講咗唔得閒都繼續問,回應左兩句,我話繼續慶祝都再問電話不斷響,都幾掃興,我係咁同男朋友講: 唔好意思啊破壞晒個氣氛,佢仲調返轉頭安慰我。」

同時她亦感激男友這4年來的支持,強調二人感情很好:「謝謝你啤梨仔,很另類的四周年,經歷咗好多嘢,過往一兩年感恩面對逆境 ,面對咁樣嘅社會氣氛,我都有你係我身邊,對於我哋來講最難過嘅關早半年前已經過咗,今次只不過係一件小事,我哋將會更加堅固,多謝所有親朋好友,關心我哋嘅人,我很好 ,我們很好,我收到好多訊息,你哋有心啦。」

Sophie被指與鍾培生來往甚密,並一起出席公開活動。 Sophie貼出與男友慶祝拍拖四周年紀念的合照。
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受