Ad Block Ad Block
娛樂
2020-11-10 04:30:00
日報

被指花40萬改名 羅仲謙:報道誇咗啲

分享:

羅子溢(前名羅仲謙)、張曦雯(Kelly)、張秀文及韋家雄等,昨日為電視劇《木棘證人》宣傳,有報道指羅子溢及其妻楊茜堯(前名楊怡),花了40萬元改名,催運之餘希望斬斷爛桃花,羅子溢稱報道誇大了。
 

對於被指花40萬改名,羅子溢急忙澄清:「當然搵人改名字要俾利是,不過唔需要太多,40萬呢個數比較誇張咗啲。仲有我改名係為屋企人,最主要係個女啦,其實對自己事業有冇改變,我冇特別注意。」 他稱將飛到內地工作,會有一段時間不在香港:「可能要到過年先返到嚟,之前傾呢個工作時,都有啲矛盾㗎,因為睇唔到個女兒嘛。冇辦法啦,為咗佢將來要努力工作。」


張曦雯享受被強吻
談到劇集即將大結局,羅子溢和Kelly將有一段長達3分鐘的咀戲,Kelly說:「嗰場戲拍咗好耐,拍咗3、4個鐘,不過唔知監製剪出嚟有幾長。」羅子溢也說:「因為嗰場戲包含好多意思響裡面,一開始時我係強吻,然後佢就開始接受,接受之後就享受嘞,就是咁樣。」

除了羅子溢享盡豔福,韋家雄笑說有向監製爭取與張文慈拍咀戲。

除了羅子溢享盡豔福,韋家雄笑說有向監製爭取與張文慈拍咀戲。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受