Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-01 13:26:14

許廷鏗少有情侶配飾 修身迎個唱興奮冇壓力

分享:
許廷鏗即席向西洋書法家Patrick Leung學書法。

許廷鏗即席向西洋書法家Patrick Leung學書法。

許廷鏗(Alfred)昨日(1130)獲邀親臨SEIKO沙田精工表專門店,出席「Celebrating the Good Time」記者招待會,慶祝SEIKO品牌名首度出現於SEIKO腕錶上100周年。

許廷鏗將於聖誕期間舉行首個戶外演唱會,近日他忙於籌備及綵排,行程相當緊湊,難得抽空現身活動,吸引大批歌迷到場打氣。許廷鏗感謝品牌的邀請,他說:「SEIKO向來好支持我,由我23年前自組公司合作到而家,市面上咁多藝人,佢哋都繼續同我合作,果然有品味,所以今次就算忙住搞演唱會都要嚟『Celebrating the Good Time』。」他笑言自己於腕錶界是「新手上路」,但哥哥是真正的腕錶愛好者,不時詢問對方意見:「有時哥哥都叫我搵吓啲靚表,我都知深愛嘅腕錶真係好難求,所以好多謝品牌成日幫忙。我自己儲咗10隻左右,最貴嗰隻都差唔多7位數字,係品牌送嘅,但係我真係唔捨得戴,費事由許廷鏗變咗『周圍鏗』就唔好啦。」問到Alfred有否曾擁有情侶錶,他表示自己少有情侶配飾,反而會送錶予長輩:「有次,我知道爸爸好想要一隻綠色嘅錶,因為佢好鍾意襯色㗎,呢個色都難搵,好彩天無絕人之路,真係畀我搵到。另外,曾經都送過一隻價值不菲嘅錶畀之前唱片公司老闆,答謝佢養育咗我咁多年,我覺得呢啲重要時刻係需要送錶。」

品牌又特意為司儀森美送上驚喜,尾聲時預祝他下月3日的50歲生日。

品牌又特意為司儀森美送上驚喜,尾聲時預祝他下月3日的50歲生日。

會上,司儀森美邀請Alfred分享他的Good Time時刻,他表示回想過去的確有很多美好時刻,而最近的Good Time絕對是籌備中的演唱會,為了給予觀眾難忘的時光,花盡心思製作。由歌單到每首歌的呈現,都由Alfred帶領團隊不斷商討,加上是首次在室外開騷,當中難免與室內騷的設定不同,對他來說是充滿挑戰性的美好時光,他表示籌備過程是他專屬的Good Time,期待演唱會會成為觀眾們的Good Time

Alfred表示最近為演唱會修身中,但開心表示這次演唱會是最無壓力的:「經濟壓力就有,不過表演嘅壓力真係最細,興奮感反而大啲,主要係想同大家一齊開party嘅感覺,所以都係氣氛為主。同埋今次真係聖誕大酬賓,我會唱返好多經典金曲,夾夾埋埋有成100首。」他透露完成演唱會後,計劃到日本放假旅行。

Ad Block

聖誕將至,大會更邀得西洋書法家Patrick Leung即席教授Alfred以西洋書法製作心意卡,表現得相當專注的Alfred ,與品牌注重手工技藝的精神不謀而合,Alfred展示他即席創作的手寫心意卡,並向SEIKO及現場的朋友預祝聖誕快樂。

許廷鏗小時候經常自製手寫心意卡予父母。 許廷鏗現身沙田慶祝品牌字樣首度出現於SEIKO腕表100周年。 許廷鏗笑指自己在鐘錶收藏方面是新手。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受