Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-08 14:00:00

許廷鏗發布《多多指教》搞電車派對 自認老土堅持出碟 預告衝出香港宣傳

分享:
許廷鏗

許廷鏗早前搞了一個電車簽唱會,跟粉絲近距離接觸。

許廷鏗(Alfred)日前舉辦新歌試聽會及簽名會,由中午2時簽到晚上9時,fans沿途各站上車見偶像,Alfred簽名都簽到手軟:「電車做新歌試聽會及簽名會,我之前好忍手唔幫fans簽名,因為想等到今日先簽名,可以喺電車度同大家傾吓計,我同歌迷之間似朋友多啲,所以呢日都會以親民為主。」

他更自爆今次「簽名會」爆蝦碌,他說︰「我本來準備咗十幾枝簽名筆,不過呢一刻應該仲喺我張床度!簽名會唔記得帶筆真係黐咗線,好彩我有個美麗嘅fans借咗枝筆俾我,應該都頂到兩個站嘅,不過都叫同事幫手去撲筆。」

許廷鏗

許廷鏗忘記帶筆,幸好有粉絲借筆給他解決尷尬情況。

計劃搞海外個唱?

Alfred新歌《多多指教》推出在即,亦宣佈即將海外宣傳:「廣東話有時頗限制,但如果令其他地方了解多啲廣東話,呢個講法有啲偉大,最想自己嘅音樂去到唔同嘅地方。」

Alfred笑言自己與fans沒距離,仲話自己不時「周圍去」,希望與大家貼近:「希望用自己嘅影響力比其他人聽到,所以好多時作品源自fansDM,成為創作嘅養份。而出碟係因為自己『老餅』、『老派』,想要有實物喺手,我都當唱片係自己嘅卡片,不過張卡片嘅製作費好貴,只要有人買同想我簽名,所以都會製作。」他表示跟贊助品牌熟絡,碰巧對方電車有空檔,Alfred即時借用舉行互動簽名會,他表示這些活動可以跟fans直接溝通,從他們口中得知更多意見。提到去年年底的戶外個唱非常成功,今年會有些新想法,可能不會在香港舉行,屆時fans可能要跟他一齊出trip

Ad Block
許廷鏗

許廷鏗日前舉辦新歌試聽會及簽名會。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受