Ad Block Ad Block
娛樂
2021-11-09 21:42:00

許靖韻首奪風雲歌手 為音樂會打頭陣

分享:
Angela 首次獲得「KKBOX年度風雲歌手 」獎。

Angela 首次獲得「KKBOX年度風雲歌手 」獎。

「第三屆KKBOX香港風雲榜:Still A Live」日前於西九文化區藝術公園迎來首組年度風雲歌手,當中許靖韻(Angela)更是首次獲得「KKBOX年度風雲歌手 」。首次獲獎,Angela表示十分開心,並笑説:「突然間發現好耐無喺台度講嘢,有啲緊張。」

Angela 表示好耐冇喺台上講嘢,有啲緊張。

Angela 表示好耐冇喺台上講嘢,有啲緊張。

與Jude打頭陣

當日Angela及曾若華(Jude)為整個show揭開序幕,甫出場便合唱《零分》及《別為我好》,隨後又與Dear Jane合唱《2084》。去到獨唱部份,Angela一口氣唱出 《When I was your man》、《情歌之後》、《被討厭的勇氣》 及新歌《I’m sorry》。

Angela與JUDE 合唱。

Angela與JUDE 合唱。

唱《被討厭的勇氣》勾起感動回憶

Angela表示在演繹《被討厭的勇氣》時,腦袋突然勾起感動回憶,「好似返番2018年『小背心音樂會』,因為見到全部人都舉起佢哋嘅手機燈,當時2018年唱《被討厭的勇氣》都係有一個好靚嘅畫面,我好感動,諗返起喺呢幾年裏面大家一路陪我由『小背心』,去到大家都知道我係許靖韻,然後有自己嘅原創歌,一路一路好多好多嘅回憶同埋經歷。」

Angela又特別感謝林奕匡︰「其實好開心,好想多謝林奕匡,本身我今晚都有邀請佢,但係咁唔好彩佢咁啱有工作,佢都係非常之想來現場睇呢個show,同埋好多謝佢,因為呢一首歌《別為我好》係佢寫俾我,亦都令到多咗好多人聽我嘅歌、聽《別為我好》,所以先成就咗今晚我可以喺個台上面唱歌。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受