Ad Block Ad Block
娛樂
2021-12-30 15:14:00

送大女海外升學 內地網民狂插漢奸 黎瑞恩:學完咪回饋祖國囉!

分享:
黎瑞恩大女出國升學。

黎瑞恩大女出國升學。

現年48歲的黎瑞恩,14年與曾智明離婚後,獨力湊大一對仔女。黎瑞恩在10月時曾貼出大女Sheree中學畢業的照片,原來大女決定到外國升讀大學。日前,黎瑞恩親自送機並貼出母女擁抱的合照,並寫道:「希望幾個月之後可以見啦,俾心機,加油」,貼文卻惹來網民極大迴響,並斥責她為「漢奸」,情況有如早前歐陽震華在微博分享聖誕節祝福一樣。

貼文惹來海量留言圍插。

貼文惹來海量留言圍插。

解釋反而焫著網民

貼文雖然有人送上祝福,但亦有不少網民好奇她為何送女兒到澳洲留學:「點解唔喺中國讀書?」、「口就表忠,做就另一套!」黎瑞恩則回應:「首先佢讀嘅科目中國係無嘅。最重要係佢已經大個喇,作為父母只可以引領佢走正確嘅方向,而佢亦都有權去選擇自己嘅路點行。」但她的回覆似乎焫興更多人,有網民唔收貨,繼續追擊:「哪種學科中國欠缺」、「要去外國學人地啲好嘢?」

黎瑞恩回覆:「學完返嚟咪回饋祖國囉」。

黎瑞恩回覆:「學完返嚟咪回饋祖國囉」。

黎瑞恩:施主請回

黎瑞恩回覆:「嘩,咩事咁熱鬧呀,點解唔可以外國讀書呢?唔使出動到漢奸咁緊要呀,真係俾你哋笑死我呀。正因為有d科目無,所以咪要去學囉,學完返嚟咪回饋祖國囉,咩事咁大反應呢?」最終黎瑞恩無奈表示:「各位充滿憤怒嘅施主,你哋放下啦,唔好嘥咗寶貴嘅時間啦。苦海無邊,回頭是岸,施主請回,我唔會再答你哋㗎喇,多謝光臨。」

相關新聞:

黎瑞恩晒囡囡中學畢業照: 好快甩難

群情洶湧,最後黎瑞恩無奈叫網民放下。

群情洶湧,最後黎瑞恩無奈叫網民放下。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受