Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-09 11:00:00

過時‧過節|Edan呂爵安首支個人電影主題曲 動用過百年歷史古琴拍MV (有片)

分享:
Edan投入《過時‧過節》角色,演繹電影主題曲《攀上天梯的螞蟻》。

Edan投入《過時‧過節》角色,演繹電影主題曲《攀上天梯的螞蟻》。

MIRROR成員Edan(呂爵安)今年進軍影壇,在與毛舜筠、謝君豪、、談善言、袁澧林(Angela)、盧瀚霆(Anson Lo)及梁祖堯等合演的家庭題材新片《過時‧過節》中一改搞笑形象,並為電影首次獨唱主題曲《攀上天梯的螞蟻》,歌曲MV由此片導演曾慶宏執導。MV上架不足12小時即登YouTube熱門影片第8位,而MV更由導演曾慶宏親自操刀,當中Edan分別在3個不同時空摸索與家人相處之道,更動用一座110年歷史的古琴拍攝。

初與前輩音樂人合作

《攀上天梯的螞蟻》由蔡德才作曲和監製,袁兩半填詞,Edan有幸與兩位音樂人前輩合作,「我覺得呢首慢歌同其他歌好唔同,有一種完全唔一樣嘅感覺。其實都唔容易唱,都錄咗三次,不過我好Enjoy成個過程,同埋睇完試片,更加覺得首歌同電影係好配合。」導演曾慶宏則透露觀眾看電影時亦會聽到這歌,「呢首主題曲會喺電影入面一個好重要嘅位置出現。我好想Edan唱一來係想佢用阿仔嘅角度,二來都係唱出全家人嘅心情,帶出全家人喺溝通上面對嘅困難,然後了解到點解呢家人會面對戲入面呢件事。特別多謝填詞人袁兩半先生睇完電影,再為我哋寫咗呢首詞,大家會發掘到每一句都係埋藏住電影入面嘅蛛絲馬跡,可以濃縮喺幾分鐘入面再提鍊成部電影嘅人同事,係前輩嘅功力!」

Edan在MV中截的VR眼鏡,是電影裡與家人溝通的重要工具。 Edan在MV中以鋼琴王子造型亮相,彈奏110年歷史古琴。

重新投入角色

MV拍攝當日,一向老友鬼鬼導演曾慶宏與Edan表現輕鬆,原來二人事前為每個鏡頭已經作充分溝通,Edan拍攝時都全神貫注進入導演所需的狀態。這個MV對新導演曾慶宏尤其意義重大:「今次拍呢個MV好特別,因為自己嘅戲,又係我哋嘅電影主題曲,其實今次都相當難拍,大家細心啲睇,其實有3個時空,呢個人又係Edan、又係Edan嘅分身、又係阿陽,幾個人物諗緊嘅其實都係一致嘅,希望令到觀眾對電影有更多想像力,Edan亦好信任呢件事。好開心搵嚟一個110年嘅古琴,好配合電影嘅氣質。」而MV中由頭帶到尾的Edan表示只帶着一份信任來拍攝:「我喺電影入面飾演導演本人,因為電影係改編自導演Eric屋企嘅故事,尤其知道咗MV係由Eric親自操刀就更加放心,因為佢拍嘅一定係最準確,所以我完全信任同投入。」

Edan分別在3個不同時空摸索與家人相處之道。

唱家人共鳴心聲

被問到是否要重新進入片中「阿陽」這個角色,Edan坦言:「呢首歌就係阿陽嘅心聲,亦都係代表全家人嘅心底話,我睇詞同唱嘅時候都會見到好多家庭嘅問題喺入面,相信大家聽完都會有共鳴,好似第一句『傾偈 一秒鐘都激到暴斃』,你對住屋企人傾計,有可能一句已經覺得好嬲同好煩。我喺演釋嘅時候都投入返阿陽呢個角色嘅情緒去唱,同埋我好鍾意首歌用咗「螞蟻」去做比喻,不過點解就要留返大家入戲院感受!」而身旁的導演曾慶宏則補充:「MV中呈現嘅VR眼鏡同屋企人溝通係好重要嘅物件,希望大家睇電影之前可以記住呢個元素,可以了解到呢個仔點解需要用到副VR眼鏡先可以表達到自己嘅真實感受。」

Ad Block
Ad Block
《過時‧過節》導演曾慶宏親自為MV操刀,與Edan再次合作。 Edan坦言《過時‧過節》角色有難度,感激導演和毛姐指導。

展現Edan不同面向

對於下星期能夠在首映禮的大銀幕欣賞到自己演出,Edan倍感期待:「呢個角色比大家嘅感覺會同之前好唔同,不過我覺得演員就係要展現自己唔同嘅面向,阿陽某啲面向其實同Edan都係一樣,只係好少會將呢一面放喺大家面前,的而且確有難度,因為起初唔知應該點做,所以事前做咗好多功夫,導演、毛姐同兩位監製幫咗我好多,雖然係好難,不過完成咗呢個挑戰係好有滿足感。」;而導演曾慶宏則大爆,其實事前也擔心一向陽光的Edan在演出上會感吃力:「喜劇演員其實都可以係悲劇人物,佢能夠令人笑,可能係因為佢喺生活中觀察到一啲荒謬嘅事,所以我哋透過溝通,能夠勾返起Edan呢啲心入面嘅感受,去放喺角色入面。我同Edan兩個新人係一齊刻服呢啲困難,無論係演繹上、咬字上、一齊不停複習,經過努力去呈現而家大家見到嘅效果。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受