Ad Block Ad Block
娛樂
2022-02-21 21:00:15

鄭俊弘一擊即中自認厲害 何雁詩為BB戒煙戒酒

分享:
何雁詩與鄭俊弘大談做父母的感受。

何雁詩與鄭俊弘大談做父母的感受。

鄭俊弘(Fred)及何雁詩日前接受許文軒的訪問,大談將為人父母感受。Fred笑言做爸爸一擊即中,他說:「估唔到自己咁勁!我都嚇親自己!啲人話冇咁容易。」他們又特別多謝林盛斌介紹一個陪月,令他們不用煩惱。

何雁詩表示自己向來喜愛杯中物,但為了BB決定戒酒戒煙︰「為咗BB我決定要戒飲酒,一個飲酒一個食煙完全唔可以,煙就一早戒咗,而當我一知道有BB就已經戒飲酒。我仲想戒睇電視同玩手機,我同Fred太鍾意留喺屋企睇電視,有時可以睇全日,好擔心小朋友出咗世冇電視冇電話就唔食飯,所以我哋要以身作則。」

何雁詩為了BB戒煙戒酒。

何雁詩為了BB戒煙戒酒。

鄭俊弘為囝囝未雨綢繆

她又提到懷孕初期反應甚大,不但周身骨痛,情緒起伏亦很大,有時會哭了出來。她十分多謝Fred當時的耐性︰「Fred好好,佢睇好多書,嘗試去了解我經歷啲乜,慢慢冷靜聽我講,所以好多謝佢!宜家呢個階段比較舒服,淨係覺得自己好肥!」身旁的Fred立即示意:「完全唔肥!一啲都唔肥!」他亦透露有意為囝囝開設投資戶口︰「幫佢儲定啲錢,讀書又好,做乜都好,等佢大個唔使咁徬徨,之前啲利是錢,放去最高風險!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受