Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-22 14:39:50

鄭欣宜為新歌《恐懼蠶食心靈》拍MV考演技 幻想男友離世變喊包

分享:
鄭欣宜新歌《恐懼蠶食心靈》MV,講述女主角經歷愛人意外去世後經常睹物思人。

鄭欣宜新歌《恐懼蠶食心靈》MV,講述女主角經歷愛人意外去世後經常睹物思人。

演戲是最大恐懼

Joyce表示,「拍攝時,除了要演繹傷痛難過的戲份,還有不少她與男主角甜蜜回憶,例如他們在飲咖啡看書時打情罵俏、在床上相擁卿卿我我、溫馨晚餐時收到定情禮物。因此Joyce拍攝當日經歷不同情緒,令她感到很大挑戰。她說:「今日拍呢個MV好辛苦,要用好多情緒。最艱難係全日拍攝嘅第一個鏡頭,故事講我目擊愛人發生意外,導演拍攝我嘅大頭,好難演,因為係虚擬,我係靠幻想去演戲,而我最大恐懼就係演戲!」結果她成功了,MV首播後獲得很多認同,表示被Joyce的角色感動。

Ad Block
在《恐懼蠶食心靈》MV中,欣宜經歷喪失至愛之痛。 痛失至愛後,獨坐家裡睹物思人。 在MV中,無法面對至愛離世,只能回憶與男主角甜蜜相處的片段。 在MV中,無法面對至愛離世,只能回憶與男主角甜蜜相處的片段。 MV呈現女主角與男友打情罵俏的甜蜜回憶, MV的女主角無法面對男友離世這事實。

感激歌迷給力迎挑戰

Joyce很喜鍾意《恐懼蠶食心靈》,「可能大家都覺得鄭欣宜好有自信,好知道自己想做乜嘢嘅人,係嘅,但去搵到想做乜嘢或者自信之前,其實不斷有好多問題去問自己,呢啲問題係會產生恐懼。」新歌和MV給她很大提醒,每個人都有迷失或沒自信的時候,最重要是學習面對,「感到恐懼,好正常,最緊要知道恐懼嘅係咩東西,去正視佢,第一步就係面對和剋服,從中學習和進步。其實我覺得做呢首歌係一個好大膽嘅嘗試,可能喺我過往嘅音樂,都係表達我想講嘅訊息。過去呢一年樂迷畀咗好多力量我,令我夠膽去嘗試多啲嘢,今次就嘗試飾演一個角色,去說出其他人嘅故事。」Joyce還透露MV中有彩蛋,她說:「其實我喺今次MV放咗好多我嘅小秘密,睇吓我嘅JoyStick(欣宜粉絲)們夠唔夠眼利搵得出。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受