Ad Block Ad Block
娛樂
2019-05-13 17:13:00

重回洛杉磯拍音樂特輯 容祖兒三餸一湯餵飽團隊

分享:

為慶祝入行20年,容祖兒除了8月舉行演唱會,早前她更與並肩作戰廿年的總監馮貽柏、演唱會音樂總監何秉舜、導演彭秀慧,以及無綫拍攝團隊前往一個對她別具意義的地方:美國洛杉磯,拍攝音樂特輯《LOVE IN L.A.》,呈現其鮮為人知的一面。

音樂特輯於日前播出,而之所以選擇到洛杉磯拍攝,全因當地與祖兒很有淵源,「最印象深刻一定係我啱啱出道時,我媽咪陪我嚟呢度受訓,噚日我阿媽好搞笑咁話:『當年我同你去美國時嘅年紀,就係你依家嘅年紀。我好開心,到依家仲可以睇到你呢個節目。』我都唔知好嬲定好笑,因為真係唔一定可以睇到㗎嘛,都廿年啦!所以我係懷住一個好開心嘅心情去拍呢個音樂特輯。」第一站他們去到著名的錄音室PARAMOUNT RECORDING STUDIOS重新錄製5首歌曲,包括:《未知》、《痛愛》、《隆重登場》、《牆紙》及《長大》。

如果祖兒喺香港busking,肯定好哄動。

如果祖兒喺香港busking,肯定好哄動。

之後祖兒去穿耳,原來那是她三十幾年來的「心願」,祖兒自言首次穿耳是4歲,到中學時,因見到鄭秀文穿耳骨好靚,於是有樣學樣,但當晚就被媽咪要她除低耳環,「到咗今時今日,我人在美國,佢(媽咪)阻我唔到㗎啦!我依家就做呢件事,完成我卅幾年嚟最大嘅心願。我除咗喺工作上有好多唔同嘅嘗試,喺生活上唔知係冇時間定係唔敢去做?你哋眼中睇落去好細件事,我會諗好耐!」

順利完成三餸一湯,不過唔知味道如何。

順利完成三餸一湯,不過唔知味道如何。

隨後她又拜訪12年前跟隨過的跳舞老師、於海邊busking、挑戰用100美元買歌衫等等,不過最係她意想不到的,是為團隊親自下廚,期間她更透過facetime要媽咪教路,「其實我覺得如果呢一餐飯煮得好嘅話,對我嘅人生幸福有好大嘅幫助!」完成三餸一湯後,祖兒以自己的歌名為餸菜命名,例如《十六號蝦仁炒蛋》、《西蘭花千樹帶子》、《黃色咖喱大門》。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受