Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-14 15:00:00

金像獎2024|回顧歷屆精彩言論 黃子華論盡電影拎董建華開玩笑

分享:
黃子華於04年主持金像獎,其言論更抽埋董建華水。

黃子華於04年主持金像獎,其言論更抽埋董建華水。

42屆香港電影金像獎於今日(14 日)舉行,回顧過去金像獎都有不少精彩言論,而主持的表現亦都成為焦點,不少金牌司儀以幽默風趣的talk show和棟篤笑形式表演,務求讓頒獎禮更加歡樂喜慶,當中以黃子華主持的言論最精彩,至今仍教人津津樂道。

黃子華在04年擔任第23屆金像獎司儀,他甫出場時與一眾舞蹈員跳舞,他先以《無間道》打開話題,內容更涉獵政治意題,時任特首董建華出席金像獎,不但沒有因為被黃子華開玩笑而生氣,更不停點頭認同兼拍掌。

內容加入政治議題

他說︰「呢隻無間舞好唔好睇?自從《無間道》出現之後,任何嘢加『無間』兩個字都好好賣……就連非洲都研究培植無間斑馬,一套成功電影對文化、經濟影響好大,所以2003年嘅電影全面回歸社會、反映社會、影響社會,為咗警剔大家小心禽流感,我哋拍咗《金雞》,仲有《飛鷹》;為咗提醒大家男女平等,我哋拍咗《大隻佬》,唔係女人除衫先有人睇,男人除衫都一樣好好睇。就喺上星期,警方去咗掃黃,邊個去通風報訊?就係我哋部電影《豪情》,竟然有幾個嫖客識得走甩,因為佢哋睇咗大丈夫。為咗提醒市民多用公共交通工具,我哋拍咗《地下鐵》,驚你唔識落車,我哋有《下一站天后》。我哋仲叫你去搭小巴,唔使驚亡命小巴,因為有《忘不了》……各位,我哋依家最煩惱係咩?董生喺度,佢最了解,就係好多政治爭拗,拗到我哋小市民都好迷茫,所以我哋拍咗套電影反映呢種迷茫就係《向左走·向右走,但係無論點走,最重要我哋都要有包容嘅心,包容唔同意見,直至《老鼠愛上貓》。」

劉青雲的太空船論令人留下深刻印象。

劉青雲的太空船論令人留下深刻印象。

太空船論搞喊郭藹明

2015年,劉青雲在第34屆金像獎憑《竊聽風雲3》成功打敗彭于晏、黃渤和吳彥祖等對手,奪下演技生涯第二個金像獎影帝寶座。他在台上從三位小朋友手上接過獎座,搞笑表示「多謝你哋,讓我知道我終於有番啲女性觀眾,但你哋肯定冇認錯我係古天樂?」更向太太郭藹明道謝:「每次當我揸住太空船,飛到宇宙唔知邊度,你總有辦法令我安全返回地球」郭藹明在台下也忍不住落淚
 

郭藹明在台下眼濕濕

為香港演員身份自豪

林家棟在2017年憑《樹大招風》首次獲得金像獎最佳男主角的提名。他說︰「去年呢套電影好多聲音、好多風風雨雨,多謝寰亞依然支持呢部電影。演戲真係冇分年紀、顏值嘅,最重要喺自己用心做好角色。我好proud of自己喺一個香港演員,因為喺咁多年佢俾左好多養份我。呢幾年人嘅變化、社會嘅變化,讓我感受好多,每一次我都係希望做一啲有血有肉、好任性既角色俾大家睇。我一定要多謝媽媽。訓練班的時候我生活比較困惑,多謝你。」由於《樹大招風》內容涉及內地官員貪污,因此電影成為中國禁片
 

林家棟憑《樹大招風》稱帝。

古天樂回應成龍電影論

2018年第37屆香港電影金像獎上,古天樂憑《殺破狼.貪狼》奪得最佳男主角。他領獎時間接回應成龍的言論︰「現在只有一種電影叫『中國電影』,香港電影也是中國電影!」古天樂說︰「我哋香港人應該做好香港電影……頭先等埋位時,我有問過攞終身成就獎嘅楚原叔,點樣做好一齣戲,佢話無論每一句對白、每一個動作都要做好佢,一部好嘅電影,係唔可以放棄……我咁大個人都係同屋企人住,每日都係阿媽叫我起身,我唔可以唔同屋企人住,就等如我哋香港電影要有所有我哋香港人一齊支持,我哋先可以將我地香港電影做得更加好。

 

Ad Block

古天樂拿下第一座金像獎最佳男主角獎。

楚原︰無負此生

楚原獲頒終身成就獎。當時他與太太南紅和孫女一齊上台,並在台上回首半生,認為人生總是失意多如意少,並提及當年遭方逸華斥他不懂拍電影的往事。他認為人生是由「歡聲同淚影」堆砌而成︰「任何人無論幾風光、幾失意,第二朝天光一樣要起身生活,明天總比昨天好,呢個就係人生。」他又以打麻雀比喻人生,並向在場人士贈了幾句他最喜歡的詞句︰「當你回首往事,不因碌碌無為而悔,不為虛度年華而羞恥,咁你就可以驕傲咁同自己講『無負此生』。他這番說話道出不少人生道理。

楚原的致詞道出人生道理。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受