Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-24 22:00:04

鍾嘉欣宣布生完封肚

分享:
HK ENT

鍾嘉欣指,懷孕變得唔理性情緒化。

早前宣布懷孕的鍾嘉欣,昨日在個人YouTube頻道發新片,感謝大家祝福外,還手持BB超聲波照給一對子女看的相片。懷孕10周的她,和網友分享這3個月的懷孕過程,並表示之後會封肚:「相信今次係自己最後一次懷孕,其實我而家已懷孕十周,BB一個小士多啤梨咁大,我今次發現懷孕個陣已經有5星期身孕,當時月經遲咗,覺得有唔對路,所以去買驗孕棒。」

 

 

懷孕變得唔理性情緒化

懷孕期間嘉欣身體不適,很多食物不能吃,感覺嘔心變得情緒化:「我變得好唔理性,好情緒化,好難想像會突然覺得好驚,因唔舒服,瞓唔好,我建議大家經歷呢一切嘅唔好怕醜,要尋求幫助,因我完全理解,唔好感覺羞恥,需要休息。」她笑言現階段像是病了,但還是能控制。她又指目前終有像再做母親的感覺:「我睇到Baby嘅超聲波照,產檢個陣佢應係郁緊,雖只係一張相,不過好可愛,我問醫護人員我可唔可以錄片,可惜被拒絕。」

HK ENT

與子女分享BB的超星波照片。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受