Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-14 11:58:32

關心妍帶囡囡為紅館騷綵排 自言壓力爆煲失眠

分享:
關心妍帶囡囡為紅館騷綵排 自言壓力爆煲失眠

關心妍近日密鑼緊鼓為下星期在紅館舉行的《妍亮慈善福音演唱會》練歌。

關心妍(Jade)近日密鑼緊鼓為下星期在紅館舉行的《妍亮慈善福音演唱會》練歌,她更與囡囡心心現身Band房綵排,見到Jade狀態大好演繹金曲,當囡囡綵排完更不捨攬住媽咪,反問:「聽朝會唔會見到你」,真係非常溫馨!

Jade就話囡囡表演項目有「眉目」,但未落實係咪會亮相紅館:「佢呢排話學校跳遠成績唔錯,但係紅館點畀佢跳真係未諗到!其實佢都好希望再上台唱歌,希望到時佢唔會唱到唔捨得走啦!」個唱舉行在即,Jade坦言壓力爆煲,更連續多晚失眠,冇覺好瞓,她稱:「其實我本身係一個睡寶寶嚟嘅,但愈近騷期我就愈緊張,仲有時會瞓唔到添,因為我哋一個人做緊十樣嘢,老公依家係分飛專員,見到佢枱面幾千張飛真係頭都暈,完騷要煮餐好嘅畀佢食!」雖然工作量排山倒海,不過Jade有好朋友支持,更義助擔任嘉賓,Jade表示:「演唱會會有十個嘉賓上台,有啲朋友呢刻仲喺外地,專登趕返嚟出席!」

Ad Block
關心妍與囡囡現身Band房綵排。 關心妍與囡囡現身Band房綵排。 關心妍與囡囡現身Band房綵排。 關心妍與囡囡現身Band房綵排。 關心妍自言為下星期個唱緊張至壓力爆煲。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受