Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-03 21:25:45

關智斌照腸鏡爆瘀事 護士姐姐︰我細細個睇你

分享:

Kenny的手很適合去做按摩。

關智斌(Kenny)在網上節目《斌菲特訓班》帶網民了解開設按摩店秘技。這次跟大家分享開設按摩店的初階班,皆因於早幾集的節目中,嘉賓七仙羽(七師傅)曾指點Kenny要「賺女人錢、適合做按摩」,於是Kenny坐言起行,找來女藝人妹頭開設的按摩店了解,實行乘機自肥一番。

Kenny獲讚係按摩材料

甫走進按摩店,Kenny便開宗明義跟妹頭說:「七師傅話我最適合開按摩店幫人按摸,佢叫我留番啖氣唔好唱歌啦,所以就想嚟參觀一下。」隨後妹頭便帶他遊走按摩店,Kenny亦虛心請教,如開設按摩店原因、開業成本、遇到「西客」如何應對、開按摩店的難處等等,他坦言覺得最難的是人力資源,「人力資源係好難控制,師傅流動量係可以好大。」見Kenny認真學習,妹頭亦有問必答,更謂要試Kenny鐘。她先捉着Kenny的手看,大讚是按摩材料, Kenny聽到後即信心大增,「睇嚟我真係入錯行,我真係好啱入按摩呢行。」

羅師傅對Kenny的手藝都十分滿意。

對於按摩,Kenny及妹頭都認為是一個讓人放鬆的地方及事情,高私隱度絕對是重要的一環,就算遇上藝人或名人,都應該低調處理,避免尷尬情況發生。這時Kenny便分享一次照腸鏡的尷尬經驗,「護士姐姐推緊我入去嘅時候,佢同我講:『我細細個睇你。』哈哈。我真係好尷尬。雖然我知人哋好專業,咁因為我唔專業吖嘛,因為我知道我一打完麻醉藥之後,佢會喺我身體裏面做啲乜嘢嘅時候,我知你點樣照腸鏡嗰個process嘅時候,我就覺得好尷尬!」

非常搞笑

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受