Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-09 15:00:25

阿Sa千字文抒發感受 自揭開騷壓力大聲帶受損求醫數年

分享:
阿Sa千字文抒發感受 自揭開騷壓力大聲帶受損求醫數年

阿Sa表示多謝所有好與唔好的經歷,成就今天的自己。

Twins紅館14場演唱會日前(6日)圓滿結束,大獲好評。經過兩日休息後,蔡卓妍(Sa)昨日(8日)在社交網發千字文分享感受,並坦言騷前壓力大,並自揭聲帶受損,可試的方法都已試過。

Sa對於完成14場的壯舉表示興奮,她說︰「今日嘅我雖然個身體已經放緊假,但個心依然掛住演唱會嘅日子。14場呀!係14場呀!我哋完成咗一連14場嘅演唱會,唔單止打破咗我哋嘅紀錄,仲做到以前覺得係無可能嘅事,而且圓滿完成喇!好叻呀我哋!呢段時間極度嚴謹又規律嘅生活,運動訓練彩排演出已經變成我生活嘅一部份。」

她續指演唱會令她快樂的回憶返晒嚟:「我仲記得,第一日當我企喺紅館個舞台上面,望住阿嬌,望住每一位觀眾,我嗰種最純粹嘅快樂全部返晒嚟。好多好多畫面,好似走馬燈咁係我腦海閃過,時間好似返番去以前嘅咁樣。22年真係唔容易,我哋兩個一齊經歷過大大小小嘅高低起伏,面對過無數次難關,經歷咗不同嘅人生階段,出道嘅時候又點會諗到可以走到咁耐。」 

 

阿Sa坦言開騷壓力大。

阿Sa坦言開騷壓力大。

Sa直言開騷前非常大壓力,並自揭聲帶已受損了幾年:「老實講做呢個演唱會之前我好擔心,好大壓力,因為體力都唔係以前細個咁,仲要連開14場係以前無做過嘅事,加上聲帶傷咗幾年,一直都搵緊唔同嘅方法去恢復,針灸、食藥、中醫、西醫、氣功、練唔同嘅發聲位等等,可以諗到嘅任何方法都有試過,抱著豁出去嘅心態盡自己最大能力去做呢一次演出,但真正開始咗之後,嗰種被大家激發出嚟嘅熱情同埋能量令我克服咗自己嘅心理恐懼。我依然係咁鍾意舞台,咁鍾意唱歌,咁鍾意表演,嗰一份初心依然熾熱,嗰種最純粹嘅快樂原來一直都在。」最後,她鼓勵大家:「回頭望番好似以前嘅難關都唔係啲咩大件事,反而仲想多謝呢啲所有好或者唔好嘅經歷,成就到如今嘅自己。人越長大,就越要記得向前看向前行。今次我又叉滿電喇﹗我會繼續向前,你哋都係呀!下次再見我哋,大家都會係更好嘅自己!多謝大家!」

Ad Block
阿Sa自揭聲帶受損求醫數年。

阿Sa自揭聲帶受損求醫數年。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受