Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-04 23:27:23

阿媽有咗第二個|古巨基孖彭秀慧開live 親解《愛回家》呼吸聲大聲疑問

分享:
古巨基與彭秀慧一齊開live。

古巨基與彭秀慧一齊開live。

電影《阿媽有咗第二個》氣勢如虹,票房已經超越三千萬,戲中作為神秘客串演出的古巨基,昨晚(3)與導演彭秀慧在IG直播,解構《阿媽有咗第二個》唔少秘密,彭導指電影首次上映是在大阪,當時已有人知道基仔是神秘彩蛋,但大家都保守呢個秘密,因為彭導曾經話邊個劇透就「殺咗佢」

基仔表示當日收到彭導邀請時,只知他在戲中的角色是演「古巨基」,他笑言:「古巨基,冇人會演得比我好囉,我最熟佢囉,我諗我應該會幫到手嘅……」彭導當時靈機一觸,認為《阿媽》是講歌手的故事,如果有位真實的歌手參演,在戲中為方晴加持就更perfect了。

Ad Block
毛舜筠突然加入直播,眾人大感驚喜。

毛舜筠突然加入直播,眾人大感驚喜。

呼吸聲大有原因

基仔在直播期間,發現有網民問到《阿媽》版《愛回家》首段呼吸聲好大聲,他說:「冇錯係有特別意思嘅,我係想聽嘅人特別係聽住耳筒嘅,好似有人輕輕喺耳邊同你講嘢嘅感覺,所以前段我同姜仔嘅呼吸聲都刻意留番喺度,聽時感受到一種好似攬住你家人、你愛嘅人喺耳邊唱歌嘅感覺。」彭導亦透露錄歌時的難忘事,基仔很強調因為新版《愛回家》是配合戲內的方晴先出現,所以他特別安排歌中方晴的比重為先才合理,極之眷顧新人

Ad Block

姜濤自爆看多次《情深深雨濛濛》

基仔重提第一日拍攝見到姜濤,對方表示與媽媽看了他主演的劇集《情深深雨濛濛》三十幾次,他坦言當時驚訝到擘大個口得個窿,覺得姜濤是孝順乖仔!他又指同姜仔傾偈覺得他在舞台上好閃亮,但在錄音室見到他是個鄰家男孩:「佢係問題少男嚟,都係問我拍戲多,我哋去錄音但佢問我拍戲呀……哈哈哈」並大讚姜濤用心又勤力做音樂,當日錄音過程極之順利,四、五小時便完成。

談到兩代歌手的分別,基仔指當年是1819歲藝訓班入行,約22歲做歌手,感覺年輕一代的他們已經好有才華好有想法,而回想自己當年則好單純只是很喜歡唱歌,簽約做了歌手慢慢實戰中學習,工作經驗慢慢儲落,而這個世代的歌手很多都真係好叻,很多還懂得自己製作,曲風多元化好犀利!

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受