Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-04 11:57:38

陳嘉寶帶囡囡踩Roller慶母親節 憶第三胎遇胎位不正極沮喪

分享:
Anjaylia一家到北角踩Roller預先慶祝母親節,玩得非常盡興。

Anjaylia一家到北角踩Roller預先慶祝母親節,玩得非常盡興。

母親節將至,身為三女之母的陳嘉寶(Anjaylia),日前一家到北角玩滾軸溜冰預先慶祝,玩得非常盡興。

這個母親節,Anjay將忙於帶着三個囡囡Hosanna、Eliana與細女Azaliah跟嫲嫲、婆婆三代同堂溫馨度過,而Anjay感激媽媽與奶奶的偉大母愛,當天將實行「媽媽大晒」慰勞母親大人。Anjay說:「今年母親節同三個囡囡一齊過,會有一日同我媽咪、一日同奶奶晚飯慶祝,訂咗花俾佢哋,佢哋都辛苦咗咁耐,當然係媽咪同奶奶大晒!」Anjay與丈夫黃頌祈(Epaphras)三年抱三,被Anjay視為「神隊友」的Epaphras十分照顧家庭,Anjay說:「其實我好幸福,有乜嘢事老公真係落手落腳去做,俾足時間我休息,要照顧一大三細嗰個係我老公,哈哈!我先生好努力工作,同時又去照顧我哋,比起上一代,我哋已經好幸福,當然工作同家庭要取得平衡,有時喺屋企工作,因為小朋友喺度嘈,都會忟,不過我成日提醒自己,佢哋真係大得好快,所以我哋好珍惜佢哋搞破壞嘅時光。」原來Anjay在懷第三胎女兒Azaliah的時候,臨盆在即曾遇到胎位不正,要住院近兩星期,當時她憂心胎兒,同時惦念着家中的兩位小寶貝,令她一度感到沮喪,Anjay當時懷孕到第三十九周,本來諗過開刀,但她都希望可以順產,直到第四十一周,她亦順利平安誕下B女,故Anjay趁住母親節許下願望是小朋友能夠健康快樂。

 

Anjay與丈夫黃頌祈三年抱三。

Anjay與丈夫黃頌祈三年抱三。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受