Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-08 16:49:20

陳奕迅世巡開至72場準備收爐 《空城記》邀盧凱彤遺孀小余執導MV

分享:
陳奕迅舉行的《FEAR AND DREAMS世界巡迴演唱會》,經已開至72場。

陳奕迅舉行的《FEAR AND DREAMS世界巡迴演唱會》,經已開至72場。

陳奕迅(Eason)舉行的FEAR AND DREAMS世界巡迴演唱會2022年於香港啟動,經已開至72場,經過美加、東南亞及內地14個不同城市,下周完成廈門站6場便可以放一個農曆年長假,假後再繼續巡演。

昨晚廣州最後一場,Eason安歌又再唱《空城記》,對這首慢歌,他直言有很深感情:「呢首歌係要慢慢聽,聽多一百幾十次,你先感覺到歌之韻味。」《空城記》的MVEason早前找來老朋友余靜萍執導,選了於台北拍攝,小余是已故香港女歌手盧凱彤孀,她2021年成為首位獲香港電影金像獎最佳攝影的女性攝影師,去年(2023)於第60屆金馬獎最佳攝影入圍者也是唯一的女攝影,還成為美國電影藝術與科學學院(又稱美國影藝學院)的會員,有奧斯卡的投票資格。

陳奕迅的世界巡迴演唱會由2022年於香港啟動,橫跨至2024年。 昨晚廣州最後一場,Eason安歌再唱《空城記》。 昨晚廣州最後一場,Eason安歌再唱《空城記》。

Eason2001年《反正是我》專輯封面跟小余合作過後,之後一直都未有機會再合作,他稱:「今次拍《空城記》MV,係我有一日喺日本聽住首歌,望住個海岸線,突然間諗起佢,所以就馬上搵佢合作,都等咗好耐,因為佢依家已經係大忙人,哈哈。點解一定要等佢呢,因為覺得佢係一個好有心嘅導演。咁耐冇見,再重聚大家都好開心,佢以前可以為一個鏡頭訓喺馬路中心,依家都一樣,個鏡頭剩係拍住隻手,佢都問係咪落咗情感同戲,對住佢我都唔會揸流攤,MV入面我隻手都有戲㗎,哈哈,大家睇下,係咪感覺到。」MV於陽明山上及北海岸拍攝,當時仍是夏天8月份,第一次要穿三件頭西裝行山,Eason話熱到想暈,不過大家都咁落力,自己熱到濕哂都要頂硬上:「最開心係拍到最後,移去淡水北海岸海邊,拍完最後一個鏡頭,即刻除鞋衝落水,個一刻大解放,對腳浸住暖暖海水,好舒服。」 

Ad Block

昨晚廣州尾場,Eason台上飲水,觀眾又叫又笑,Eason笑言及模仿楊千嬅喺後台係「吻下來,豁出去,彷似飲咗一桶水」,一句亂噏,大家當真,今日竟然上了熱搜,大家都以為楊千嬅真係用桶飲水,亂噏的Eason知道後,也覺得搞笑,叫大家不要相信,他只不過係一時戲言,搞下笑。新一年願望, Eason 昨晚在台上講:「如果快啲有個科技,可以送我喺現場周圍去,去埋後面,山上面同觀眾接觸就最好喇,好似科幻電影咁呀,我企喺一塊板上面,用磁力吸我過去,咁到時上面啲飛就可以貴過最前面,入埋包廂都仲得,哈哈哈。」

Ad Block
Eason找來老朋友余靜萍為《空城記》執導MV。 Eason在台灣拍攝《空城記》的MV。 陳奕迅下周完成廈門站6場個唱便可以放一個農曆年長假。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受