Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-15 15:20:00

陳奕迅演唱會|台上叉錯腳險絆倒 Encore唱《K歌之王》感動眼紅紅

分享:
陳奕迅的《Fear and Dreams》演唱會昨晚來到第五場。

陳奕迅的《Fear and Dreams》演唱會昨晚來到第五場。

陳奕迅(Eason)的《Fear and Dreams演唱昨晚來到第五場,觀眾反應熱烈令Eason愈唱愈投入,單是黑夜不再來,他已經唱了五個不同版本,令觀眾讚嘆不已。

由於昨晚不論台前、山頂的歌迷也熱烈萬分,搞到Eason也差點忘記歌詞唱不下去,並且唱歌期間為答謝大家,不斷爬上舞台最高位跟山頂朋友打招呼,他說:「我聽到你地話想望真啲,我都想望真啲大家!」唱到七百年後Eason落山時差點於高樓梯叉錯腳,幸好及時平行回來,笑住同觀眾講:「你真係太勁,搞到我都亂晒呀!真係!哈哈哈!」來到一口氣29首歌後的talk環節,Eason笑道:「你真係好勁。我想問下大家會唔會每晚上網係到搜尋個騷有咩睇?」Eason就回應歌迷表示: 「我就唔睇,唔怪之你個樣咁啦你。哈哈哈....其實最緊要係咩?最緊要係依家!Now!咁早知幾冇癮...Eason多謝觀眾特登搶飛入場,接着他又忽然間問觀眾:「你哋入場仲有冇『嘟』入?」觀眾答:「唔駛『嘟』啦!」他才醒悟:「係喎,依家剩係『嘟』針卡...有冇一個唔係慣心態?做咩唔『嘟』我,『 嘟』啦....哈哈。」引得全場大笑,Eason再講:「其實,『嘟』不『嘟』都好啦,有啲慣咗啦。即係好似我唔出聲,就有人會無端端即刻大叫EEEEEEE神!咁鍾意叫,啦!一齊起身,再大叫啦。」昨晚安哥部份,Eason選唱了《K歌之王》,全場音樂響起已為了瘋狂,引發七千人一齊大合唱。Eason唱幾句已經明顯滿眼通紅,一直強忍淚水,要求自己好好唱完整這首歌。

因現場觀眾反應熱烈,令Eason愈唱愈投入。 陳奕迅每晚個唱也使盡渾身解數。 陳奕迅每晚個唱也使盡渾身解數。 陳奕迅每晚個唱也使盡渾身解數。
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受