Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-07 17:00:45

陳奕迅演唱會|選唱《畫出彩虹》 向顧嘉煇致敬(有片)

分享:
陳奕迅演唱會|選唱《畫出彩虹》 向顧嘉煇致敬

陳奕迅演唱會大唱 《超人的主題曲》。

陳奕迅休息兩日,進入第21場演唱會,安歌環節,Eason選唱了顧嘉煇的 《畫出彩虹》,向香港音樂巨匠致敬,唱畢他只是講了一句: 「明就明」,用手勢作了一個敬禮,即獲得無盡掌聲及歡呼聲。繼而他再選唱了《讓我留在你身邊》,說這首歌希望俾到力量大家,於歌聲及歌詞牵動下,觀眾被感動 HIGH爆,叫聲震裂紅館。 

雖唱到第21場,Eason昨晚依然狀態大勇,而歌迷也一樣狀態超勇, 反應非常熱烈,令表演的他也非常震奮。Eason開心之下,於是昨晚Talk位,大家又有bonus,不單得到幾句《孤勇者》,還有令人懷念的《超人的主題曲》, 開心到飛起。Talk位時,現場觀眾瘋狂大叫,不停想跟Eason對話,令他應 接不下,又笑住話,「好亂呀,好嘈呀,好似街市呀喂...今晚觀眾咩事,每次唱歌,我一行過就企起身,我又好似校長一樣,哈哈....」有觀眾大叫 Encore,被Eason笑問,「咩玩法?我未唱完先Encore?哈哈...」十分搞笑。

Ad Block
Eason唱 《畫出彩虹》囊向顧嘉煇致敬。 陳奕迅演唱會|選唱《畫出彩虹》 向顧嘉煇致敬 陳奕迅演唱會大唱 《孤勇者》。

唔唱《孤勇者》 扮超人打怪獸

當他講到這個騷想叫大家不要那麼多恐懼時,又有女觀眾突發狂叫, Eason唱了一句: 「愛你孤身走暗巷...」來形容她的行為,料不到觀眾即歡呼大叫,希望聽到《孤勇者》,他驚呆反問:「唔係嘛,唔係廣東話呀,隊band 係西洋人,佢地唔識呢d粵曲㗎,你哋返去睇住youtube先啦,真係唔適合依家唱,哈哈...」繼而Eason透露,曾經一次經過草地 ,有個小朋友在玩飛碟,見到他經過,突然指著他大叫『孤勇者呀!』,「做左廿七年,陳奕迅都唔識好失敗,廿七年,唔識我,我明嘅,同我一齊長大嘅,聽超人迪加都已經廿年前.....」然後他又突然唱了幾句超人的主題曲,不停做打怪獸動作, 讓觀眾HIGH爆。接著Eason反問觀眾,究竟知不知隻歌真名係叫《超人的主題曲》:「唔係叫超人迪加呀,謝霆鋒都唱過一隻《超人帝拿》,佢係我後輩 ,唔好因為佢好cool唔講嘢以為佢係我長輩,陳冠希都唱過,佢係《超人佳亞》! 嘩,真係佢唔講都唔知重有呢兩首超人主題曲。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受