Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-11 23:07:12

陳奕迅演唱會進入倒數階段 憂失聲哭灑紅館認自己太緊張

分享:

Eason非常擔憂自己出現失聲。

陳奕迅(Eason)休息一日之後,昨日舉行第24場演唱會,而他的個唱亦尚餘數場便完結,未知是否身體開始出現倦意,他發現聲音出了問題,令他非常擔憂自己失聲。他說︰「呢兩日....不知天氣定咩...有啲嘢發左出嚟,我突然好驚,好驚自己冇聲....

他續說︰「我又怪責自己,加乜野場,做25場咪好囉,自己戇居、覺得一路都好好,我又27號生日,咁27場幾好喎,其實大家咁好,搶飛入來支持我,我唔應該諗番轉頭,即係呢個騷都係想帶俾大家一些理念,人經常thinking too much ,我都係諗太多,所以下午回來綵排時,真係又驚又緊張,沉過依家一千倍,嚇親所有工作人員,其實係我太緊張,自己同自己比較,不想令大家失望.... 諗太多.....

Ad Block

陳奕迅很多謝fans支持。

Encore唱《相信你的人》

到安歌環節,Eason揀了他近年非常喜歡的一首歌《相信你的人》送給大家,唱畢他第一次留下來解釋為甚麼揀這首歌。他說︰「呢隻歌係我19年,為部電影「銀河補習班」而唱,鄧超導演帶埋部未完成的電影,飛來香港比我睇,問我有冇興趣唱隻歌。佢最初想用《單車》改國語版,但係我覺得佢咁有誠意,《單車》亦唔係好適合變國語版,最後我搵左台灣我好尊重的一位好朋友,陳小霞寫詞,姚若龍作曲,佢地話放心交比佢地,最後這首歌出來,不知係人年紀大易感觸定點,歌詞真係好令人動容。

Ad Block

Eason續說︰「我知大家香港人鐘意廣東歌,但一隻好歌,點解要分語言呢?音樂係世界語言,你可能聽一隻土耳其歌你都會被感動,所以我好想用來送俾大家....」語畢,Eason突然感斶到控制不到情緒,二十多年來第一次於台上落下淚來,泣不成聲。

他抹著淚水說道: 「唉,我係唔suppose比呢個樣人,二十多年來,我從來都唔會俾呢個樣大家睇....唉,羞家,失禮失禮..... 我通常剩係帶歡樂同慎怒比大家,哈哈....我冇哀愁,哀愁係晒歌裡面,我亦唔想喊,喊緊點唱歌比大家聽....呢隻歌陪左我兩三年,每當我有不開心,迷惘時,呢隻歌比左好多力量我,所以我特登揀來送比大家,請大家相信: 勇氣就係魔術,可以幫到你。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受