Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-05 22:00:00

陳慧敏出道10年感激林夕摑醒自己 拎埋棺材本做音樂

分享:
歌手陳慧敏(慧敏哥)日前(3 日)34歲生日。

歌手陳慧敏(慧敏哥)日前(3 日)34歲生日。

歌手陳慧敏(慧敏哥)日前(3 日)34歲生,《超級巨聲2》出身的慧敏哥推出新歌《十年如一日》,作為慶祝自己出道10周年的生日禮物。她自言對樂壇發展不太滿意,她感激填詞的林夕「兜巴摑醒自己」,「呢首歌係夕爺送畀我,去審視自己過去嘅光陰究竟過成點。」

歌唱事業原地踏步感無力

《十年如一日》新歌由澤日生作曲、由林夕填詞,慧敏哥感秋生透歌新歌如「兜巴摑醒自己」,她回想過去雖不同範疇中努力,但工作性質頗零碎又缺乏資金宣傳,經常都徒勞而無功,歌其中一句歌詞「十年彷彿一日得我聽到我的聲線」,尤為感觸,「我唔係太滿意過去十年喺樂壇嘅成績,覺得幾停滯不前甚至係原地踏步。夕爺嘅歌詞真係一嘢擊埋嚟,就好似講緊我蹉跎歲月嗰種無力、迷茫感覺,我好感激佢用呢份歌詞,一巴掌去摑醒我,而俾夕爺摑醒我,就算痛,都係覺得抵嘅!」

Ad Block
陳慧敏指出道以來最感恩是認識一班志同道合的好友。 陳慧敏出道10年推出紀念歌曲。

棺材本都攞埋出嚟

審視10年歲月,讓慧敏哥更感要活在當下,為夢想繼續賭下去:「呢首歌入面,老實講,有好多可以打動到我嘅歌詞,好似『為昨天賭上明天』、『別要等 被自己討厭』如將我嘅歌唱事業比喻為一場賭博,可能我真係輸咗十年啦,但係我問自己,輸咗十年,繼唔繼續賭落去呢,呢一刻,我決定為我嘅夢想去付上呢個責任,所以呢單嘢我真係連棺材本都攞埋出嚟喇!」

感恩香港人沒有放棄自己

問到過去十年最大的得着,慧敏哥是結識到一班對自己不離不棄的朋友,同時,她亦慶幸去年疫情最嚴重時,自己能夠從澳門返港,認識到現時的合作夥伴,亦因為一班年輕人,讓她知道這個地方,仍有不少人喜歡舞台上的自己。「因為香港呢個地方,香港嘅人冇放棄到我,我先可以喺今日冇放棄到自己,有勇氣去重新出發。」而慧敏哥生日願望,是希望新歌能夠分享給更多朋友知道,並透過這首歌的坦白和自省,能夠為未來的自己,賭上一個更好的明天。

Ad Block

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受