Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-21 17:03:35

陳樂榣珠寶店遷址大坑 明年與葉泓聲補辦婚禮

分享:
生活

Ally大展鴻圖,首飾慨念店遷址Gordon咖啡店附近。

歌手陳樂榣(Ally)一直兼顧時尚珠寶首飾店WOW JEWELLERY,又與準老公葉泓聲(Gordon)合資NO.2咖啡店,近日決定將首飾店遷到大坑,與Gordon咖啡店只是一街之隔,並指首飾店新增3位星級設計師,Ally說:「Gordon會進駐WOW JEWELLERY旗下,成為其中一位最著名珠寶設計師,另外兩位星級設計師就是譚嘉儀與楊梓菁。」

生活

Ally、Gordon一家四口很幸福。

Ally與Gordon兩人工作繁忙,問到二人何時會補擺婚禮,Gordon稱基本上日日忙於工作,兩間店都要打理,所以要度期搞婚禮很傷腦筋,「預計下年初擺婚宴,希望邀請所有朋友,而家搵緊場地,因為場地需求應該都頗大。原本諗住簡單,而家係都要簡單而隆重呀。因為簡單唔到,怕有所得失,不如請曬所有人。想好似一個party咁,大家開心玩一齊慶祝。」 Gordon又笑說,最想有時間再可以製造多個BB就最開心。

生活

兩人齊齊做老闆,積極從商。

Ally指,Gordon是24孝老豆,「佢抱住BB個樣真係好得意,之前佢返內地拍劇,要日日send相俾佢睇囡囡個樣,等佢有動力開工。」Gordon除了掛住BB,當然不忘大讚Ally,「我老婆亦好勁,為了靚只食兩隻雞蛋就夠,令我好肉痛,所以有陪佢修身一齊去做運動。」Ally則說:「其實自己冇停過,幸好坐月時有好好安排,有陪月顧問幫我去水腫,之後中醫調理,又要紮肚,唔可以做懶嘅女人,一定要要勤力先可以好快回復身形。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受