Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-27 19:34:36

陳湛文、肥腸重演《國產零零漆》經典場面 博周星馳注意搲合作

分享:
陳湛文、肥腸重演《國產零零漆》經典場面。

陳湛文、肥腸重演《國產零零漆》經典場面。

最近在劇集《殺手廢J》首次當男一的陳湛文,完成舞台劇版《飯戲攻心》後,日前夥拍肥腸(徐浩昌)模仿經典電影《國產零零漆》造型及橋段,為港鐵拍攝有關環保訊息的廣告。陳湛文重演周星馳對白和語氣,肥腸則演「靚靚」袁詠儀向前輩致敬。陳湛文直言希望藉此博得星爺注意,搲得跟對方合作的機會。

陳湛文、肥腸重演《國產零零漆》經典場面。  陳湛文笑言最大挑戰是跟演「靚靚」的肥腸做對手戲。   陳湛文自言非常熟悉星爺電影,重演經典場面無難度。
Ad Block

模仿經典無難度

陳湛文坦言期待模仿星爺,盼能令對方留下印象,「周生呢排社交網站成日都覆訊息,所以我會將今日嘅造型、擺埋甫士傳信息俾佢,問吓周生仲記唔記得係邊套戲!」只要有機會跟星爺合作,單單在現場偷師已有收穫。他更表示模仿經典無難度,「因為對呢幾套戲實在太熟喇,唔使點『溫書』,所以呢次最大考驗就係對手,對住肥腸做『靚靚』真係考驗到我嘅專業。」

陳湛文和肥腸合作拍廣告放笑彈。 肥腸搭港鐡無懼被認出,更會主動邀請合照。

重演前輩角色作致敬

對於模仿靚靚,肥腸不擔心被觀眾指醜化,因而惹怒網民,「最過癮係可以『重演』啲前輩嘅角色,陸續仲會有兩套電影嘅場口會重現大家眼前,之後我同陳湛文肯定玩得仲癲仲放。」他自言搭港鐵時,經常會向眼望望」嘅乘客「投懷送抱」,主動邀請合照:「其實我都好鍾意坐港鐵,當年日日都會搭鐵周圍去嫁。依家我就會留意吓有冇人認得自己,有時同人四目交投,我就知佢認得我喇,有啲小朋友怕怕醜醜咁,我就會主動咁問佢哋係咪想影相!」他直言受疫情困擾,對紙巾、防疫用品的消耗大增,今次可提高自己的環保意識。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受